Vilka ska till Rölagg i helgen?

H

Hilly

Ja, vilka ska dit o tävla eller bara titta?

Jag hade egentligen inte tänkt åka dit, men nu är jag ledig torsdag till lördag så jag kanske åker och tittar någon dag. Är alldeles för otålig för att bara sitta o inte ha något att göra så många dar:D

vet bara inte om jag ska se dressyr eller maraton i så fall. hjälp mig att bestämma mig:)

Sv: Vilka ska till Rölagg i helgen?

Jag tävlar två hästar så du kan gott ta dig dit och heja på:banana: :banana:
Åker hem och packar nu!
/M

Ja, ska försöka ta mig dit. får ta tåget:idea: . men vilken dag ska jag komma då? är det roligast att se dig i dressyr eller maraton?

om du ordnar bostad åt mig kan jag
ju komma redan imon.:D

Senast ändrad av en moderator:

Räcker upp handen som publik!!!!!!! Jag skall dit, iaf på lördag, men förhoppningsvis alla tre dagarna, kameran följer med, Maria brukar vilja ha bilder... :D

Då ska jag hålla utsikt efter någon som springer runt med en kamera:D Fast det lä ju va några stycken.

Har du koll på Eskilstuna och hur man kan ta sig från tågstationen till rölagg?

Men jag vet vem M är, och det har jag ju läst mig till att du också vet... Alltså är det ju enkelt att ta reda på det... Jag vet hur jag tar mig från Katrineholm till Rölagg, haha mer än så vet jag inte...

hehe, ja det har du ju rätt i. Får alltså tiytta efter någon som springer runt o tar kort på Mia:idea:

På nåt sätt ska jag väl lyckas ta mig dit, kollade lite på bussar, men de verkade inte gå så mycket på helgerna. jag saknar min bil:cry:

Mia vet även vem jag är... haha... Har varit med och kikat när hon och andra tränat för Tomas...:D :D

Du menar alltså att det enklaste för mig för att ta reda på vem du är borde helt enkelt va att fråga Mia. smart idé:)

Visst var det smart... Men så är jag kvinna och vi kvinnor är smarta.. :idea: :angel: :rofl:

ja, det brukar ju va så. vet inte vad jag ska skylla på för att jag inte kom på idén själv.

just nu sitter jag med planer på att köpa en bil för att ta mig dit. Kanske inte heller en av de mest clever idéer jag kommit med:D

Hilly skrev:
just nu sitter jag med planer på att köpa en bil för att ta mig dit. Kanske inte heller en av de mest clever idéer jag kommit med:D
Tycker jag är en alldeles utmärkt idé, jag vet precis vad du kan ha bilen till mer...;)

ja, kan tänka mig det;)
fast nu har jag ordnat lift upp i alla fall. nu ska jag bara fundera ut hur jag ska ta mig därifrån i tid till arbetsdagen på söndag.

du har inga planer på att åka till rölagg på lördag o se på maraton:D

o få en fripassagare på hemvägen:angel:

Det hade varit kul, men tror jag måste göra ett handtag här hemma också. Skulle jag komma på andra tankar får jag höra av mig, annars ses vi på söndag och stängslar in lite hinder och så.

ja, det gör vi.

får ju se till att allt blir fint till tävlingen.

Vi var där och tävlade i helgen=)
Medelsvår enbet häst.
Med Passus!
Gick jättebra, fast där finns en hel del att finslipa innan vi åker utomlands till Österrike.
Men vi vann iaf klassen så det va ju jättekul:P

Grattis!

miamiamia kom väl på andraplats och "min" fd. sköthäst Ö på tredje!

Själv kunde jag inte följa med och grooma den här gången, hade fullt upp med tentaplugg och tenta i söndags... Var hemma och vaktade stallet istället.

tack tack=)
a de gjorde hon.
Örnen, Marianas häst? Den gick väldigt fint i dressyren=)
kanske du som gjort ett å annat med den??

Primadonnan skrev:
Örnen, Marianas häst? Den gick väldigt fint i dressyren=)
kanske du som gjort ett å annat med den??
Japp, lilla Örnie!=)

Haha, jag har visserligen kört honom ett par ggr i vinter men det har nog varken gjort till eller från på honom, snarare är det han som lärt mig!:idea: M har en medryttare som ridit honom väldigt fint i vinter :)

Japp det blev en andra plats totalt i både lätt och msv klass. i msv klassen vi vann dressyren på 40 straff trots lite små missar. Det blev en tredje plats i maraton trots att det gick dåligt. Välte innan start och hästen var hur het som hälst på sträckorna.
I lättklassen så blev jag 2a i dressyren med 5 åringens första tävling på 48 straff. Han skötte sig utmärkt hela helgen.
/M

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
417
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 263
Senast: malumbub
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 249
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar