Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

pensionerna mitt tioåriga sto idag.
betäckte henne med fox walts. han är i steg 4 nu.
Såg att fpur palema kostade 15000 att betäcka med nu! Han hade 77 betäckningar.

För 2 såklart.. ;)

Den ene har oduglig på allt utom knackig på rytmik o värdelös på bakbensmuskler.

Hoppas att den blir bättre än de jag nu i alla fall, fy farao vad det går dåligt, knappt en spänn springer dom in.

Undra vad man gör för fel, tycker jag försöker sätta dom i "rätt" lopp osv.

Gick mycket bättre i början.

Anmälde en häst till ligaloppet nu, hoppas att jag gjorde rätt...

För det var väl 3 åringar.. Men förstod ingen max pris summa.

Tusan oxå, jag hann inte med att anmäla till ligaloppet! :(

har med anmält en treåring till ligaloppet.
de kommer inte att gå så bra!!

men denna gången var ja med på noterna alla fall ;-)

*kl*

Är det för tidigt att börja tippa vinnaren i ligaloppet? Själv tycker jag att det ser ut som att Cruisers pålle tjänat ihop till en seger. Vad tror ni?

Är förresten helt chockad :eek: över min fina start på säsongen, sex segrar har det blivit!

*kl*

Är förresten helt chockad :eek: över min fina start på säsongen, sex segrar har det blivit!

Åh, grattis! :banana: Då gör du iaf nånting rätt!
O i det spelet är det inte det lättaste...

Själv tycker jag att jag har ett helt gäng med fina pållar men det blir inte mycket i kassan för det....
Efter att ha varit med sedan säsong 4 så borde man ju ha lärt sig lite kan tyckas men icket... Bara att konstatera - jag är nog för korkad...haha

Mina pållar har inte startat säsongen bra. En seger och en femteplats på 7 starter. Tacka vettja min Absolut Alvedon, stallets stjärna!

*kl*

Är det för tidigt att börja tippa vinnaren i ligaloppet? Själv tycker jag att det ser ut som att Cruisers pålle tjänat ihop till en seger. Vad tror ni?

Jag håller med! Ginny Toe CT ser ut som en vinnare!

Hade varit roligt att se hur min egen Jazz't Watch Up hade stått sig mot övriga Buke-treåringar! :) Men är man tankspridd så hänger man inte med när det ska anmälas! :smirk:

Jag har skaffat sulky.nu idag :P hihih... Men dock fattar jag bara lite av det...

Namn : Rycktussen

Hahaha :D:D:D

Välkommen!
Ett råd läs denna tråd ett par gånger så lär du dig en hel del. Råd två ha tålamod och handla hästar förnuftigt.
Är det något du vill veta så fråga.
Men framför allt hoppas det går bra och lycka till Sulky är fruktansvärt roligt!:bump:

Välkommen!
Ett råd läs denna tråd ett par gånger så lär du dig en hel del. Råd två ha tålamod och handla hästar förnuftigt.
Är det något du vill veta så fråga.
Men framför allt hoppas det går bra och lycka till Sulky är fruktansvärt roligt!:bump:

Lägger till----ta inga råd från mej som nu ligger 30 000 minus i kassan. Och får inga hästar sålda.:crazy:

KL
Ja nu behöver jag hjälp och bollplank. Som jag redan har berätat så ligger jag och väger hela tiden på gränsen till minus. Men igår så fick jag ett föl med index 25. Meddelnde boxen har gått varm om erbjudanden på fölet högsta hitills är 150 000kr. vill inte sälja då jag inser att jag antagligen aldrig mer får en sådan då det var en lycko träff. Frågade dum som jag var vad jag skulle få för stoet och fick ett bud på 1,5 miljoner.:crazy: Ja men jag tvekar om jag vill sälja henne kommer nog aldrig få tag i ett så bra sto igen häller.

Jag vill behålla både sto och föl håller nu på att sälja ut litte hästar så att jag kan gå ner i boxar för att det inte skall bli så dyrt.
Jag vet att stoet är en snackis just nu och om jag vill tjäna de pengarna måste jag sälja nu. Nästa sesong är hon nog inte lika het.
Ja hur skall jag göra sälja behålla funderar litte på alla alternativ. Hur resonerar ni van sulky medlemar hur gör man i dena sitvation?

Usch och blä va tråkigt! :(Men varför går de inte att sälja? Är priserna för höga?

Tycker jag lägger ut dom på bra priser, men får väl sänka dom antar jag. Vill ju tjäna lite på dom åxå ocg inte bara bli av med dom.
Hade 8 starthästar idag och fick 3000 in i kassan. Snacka om kassa kusar

KL
Ja nu behöver jag hjälp och bollplank. Som jag redan har berätat så ligger jag och väger hela tiden på gränsen till minus. Men igår så fick jag ett föl med index 25. Meddelnde boxen har gått varm om erbjudanden på fölet högsta hitills är 150 000kr. vill inte sälja då jag inser att jag antagligen aldrig mer får en sådan då det var en lycko träff. Frågade dum som jag var vad jag skulle få för stoet och fick ett bud på 1,5 miljoner.:crazy: Ja men jag tvekar om jag vill sälja henne kommer nog aldrig få tag i ett så bra sto igen häller.

Jag vill behålla både sto och föl håller nu på att sälja ut litte hästar så att jag kan gå ner i boxar för att det inte skall bli så dyrt.
Jag vet att stoet är en snackis just nu och om jag vill tjäna de pengarna måste jag sälja nu. Nästa sesong är hon nog inte lika het.
Ja hur skall jag göra sälja behålla funderar litte på alla alternativ. Hur resonerar ni van sulky medlemar hur gör man i dena sitvation?

Har inga sånna hästar i mitt stall :( Men på nått sätt kommer ju snålvargen in i bilden och man tror att man kan få in pengar på hästen genom att behålla den. Men det kan vara bra att sälja. Tänk va pengar du får =)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 635
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 834
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur