Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du gjorde precis rätt
*kl*
Är förresten helt chockad över min fina start på säsongen, sex segrar har det blivit!
*kl*
Är det för tidigt att börja tippa vinnaren i ligaloppet? Själv tycker jag att det ser ut som att Cruisers pålle tjänat ihop till en seger. Vad tror ni?
Välkommen!
Ett råd läs denna tråd ett par gånger så lär du dig en hel del. Råd två ha tålamod och handla hästar förnuftigt.
Är det något du vill veta så fråga.
Men framför allt hoppas det går bra och lycka till Sulky är fruktansvärt roligt!
Usch och blä va tråkigt! Men varför går de inte att sälja? Är priserna för höga?
KL
Ja nu behöver jag hjälp och bollplank. Som jag redan har berätat så ligger jag och väger hela tiden på gränsen till minus. Men igår så fick jag ett föl med index 25. Meddelnde boxen har gått varm om erbjudanden på fölet högsta hitills är 150 000kr. vill inte sälja då jag inser att jag antagligen aldrig mer får en sådan då det var en lycko träff. Frågade dum som jag var vad jag skulle få för stoet och fick ett bud på 1,5 miljoner. Ja men jag tvekar om jag vill sälja henne kommer nog aldrig få tag i ett så bra sto igen häller.
Jag vill behålla både sto och föl håller nu på att sälja ut litte hästar så att jag kan gå ner i boxar för att det inte skall bli så dyrt.
Jag vet att stoet är en snackis just nu och om jag vill tjäna de pengarna måste jag sälja nu. Nästa sesong är hon nog inte lika het.
Ja hur skall jag göra sälja behålla funderar litte på alla alternativ. Hur resonerar ni van sulky medlemar hur gör man i dena sitvation?