Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Grattis segraren och nya bukeligaledaren Enjoyable! :)

Nytt lopp ligger ute! Högst 50 000 kr.

btw.. har nu lagt till placeringar i bukeloppen efter de som är på topplistan.. för att göra det vettigare hur jag räknar när två har samma poäng. Kika vetja

kl

jahaa.. igår då blev det ett ägg, men en vinst :D
Nu har Stisse Camto tagit 2 raka hos mig..
Fick han som pensionerad, och jaa... mest ägg i raden!

Tjohoo! :banana:

NU först är den påbörjad - men inte avslutad.

btw - jag har nu anmält till ligaloppet oxå :)

Well Played Poker - Civil K. - Steka Ester :D

Jag är glad om min C.C.Bordelliborås får en slant. :bump:

Lånar knapp.
Nu Har jag anmält min Totempåle till buke loppet. Inte för att jag tror vi har någon chans men det kan va kul att pröva hur det är att komma sist i ett liga lopp. Föresten varför finns det ingen varnings täxst när man loggar in sulky är vansinigt roligt och hemskt beroende farmkallande!:angel: Ett galss vin framför datorn och akutionerna sen är min lördag räddad!:crazy::o

Nu är ligaloppet fullt! :bump:

Mina tips; Well Played Poker, Volta True, Civil K. samt spanarn's kuse med namnet man knappt vågar uttala :D ; Ç.Ç.BordelliBorås :rofl:

Jag fattar inte var folk får alla sina namn ifrån! Det är lika kul varje gång man ser namnen på de nya fölen, det ena värre än det andra! :o :D

Men angående loppet; min egen Civil K. har inte tränat så bra som jag önskat den sista tiden, så jag hoppas verkligen att hon kan vara med i fighten där framme :devil:

Men ni glömmer Cheap Cobra? Tränat bra på sistone, men har inte fått de att stämma riktigt i loppen, möter nu ett "enklare" motstånd och ska inte räknas bort! Kapaciteten finns i henne!

jag har några stall :angel:

hornline
litenponny
_champion_
är nog de som jag ännu har hopp om!

Du vet att man bara får ha ett? Och om de upptäcks så stängs alla dina stall av?

bara ett litet tips..

annars tycker jag att du ska bli elitmedlem och gå med i ligan!

*kl*

Wohoo idag vann min Birth Tube ett lopp, jag visste att hon skulle visa sig vara ett bra köp :p

mmeeeh såg just att nån har döpt en sulky häst till min riktiga hästs namn. såg det nyss då den gjort sin fölrsta start och vann. vilket tur namn ;)
jag ahr börjat ge upp alla mina hästar började ju gå så dåligt från att ha gått så bra förra säsongen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 648
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 866
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka