Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

*kl*

Mina kusar måste ha käkat dunderhavre, tre starter idag blev två segrar och en andraplats! :eek: :banana:

Olika på alla tre faktiskt! Michael Rooth, Petter Näslund och Simon Karlsson. (Har den sistnämnde på de flesta av mina hästar.) :)

Mina har oxå hittat på nåt, 6 starter dom senaste två dagarna 2-2-2:banana: Nu är säsongens ena mål nått, vi har fått in över 100.000:bump: Bara tre segrar kvar nu:D

Det är klart du skall skaffa dig ett stall på sulky Conversation Piece! :)

Tyvärr alldeles för beroende framkallande spel - så snart hästarna tränats (fredagar) vill man att det ska bli fredag igen! :angel:

När man kan alla egenskapernas benämningar (miserabel - hisnande) och deras siffror i huvudet så har man nog hållit på lite för mkt tror jag... :D

Det mest bidragande kanske är att jag just nu är "hästlös"??? :confused::confused::angel:

haha :D känner igen det där med att längta till nästa fredag så fort man sett veckans träningsuppdatering ;)

Just nu väntar jag spänt på morgondagen när min ena tvååring ska ut och lufta hovarna i sitt första lopp. :banana:

Men hallå allihopa! Imorgon så äre dags för ett bukelopp att gå av stapeln.

Hur tror ni att de går? Nån som vill ge sig in på att tippa?:smirk:

Tobine Laday vinner med många längder! :angel: *önskedröm*

Önska kan du alltid göra! :devil: ;)

Själv tror jag ganska mycket på min egen annawithbaloons. Jag hoppas att hon skall kunna ta sin andra seger i karriären. :)
Men å andra sidan så brukar det gå åt skogen om jag "tror" så kanske bäst att hålla tyst?? :D

kl

En seger och en femteplats igår (2 startande):banana:
Får hoppas det går lika bra idag:d

Rock On får ni nog passa er för ;)

Jag hade en skitdag igår, två starter, båda blev först utan. Hoppas det kan bli någon peng i ligaloppet idag! vill ju ha poäng till bukemästaren :D :angel:

Grattis till segern i Bukeloppet enjoyable! :)

Är ändock ganska nöjd med min tredje plats! :)

Man tackar :) Är förvånad att hon sprang SÅ bra som han gjorde. Hade bara förväntat mig en en fjärdeplats eller nått liknande, men en seger, oj så härligt det kändes, även om prissumman bara var 3000 kr :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 648
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 866
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka