Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

det måste väl vara det ultimata bekräftelsen att man har en bra häst :) När någon som man inte känner döper en av sina virtuella hästar till samma namn :D

det måste väl vara det ultimata bekräftelsen att man har en bra häst :) När någon som man inte känner döper en av sina virtuella hästar till samma namn :D

har listat ut att de tmåste vara nån från mian trakter då dom andra döpt hästarna heter samma sak som hästar hos förra tränaren ;) har frågat vem personen är men inget svar.:cool:

Nu är det fredag igen! Träning, träning, träning!! :D :bump::bump::bump:

Ägarbyten genomförda 14/12 samt träning påbörjad! Nu händer det grejer!! :D

Okej! Träningen är nu klar!

Blir det fredag snart igen?? :D ;)

två av mina sena 1åringar maxade på hisnande nu kul:)

jag har inte fått några träningsrapporter.. inte kan väl ingen ha blivit bättre? :eek:

Äsch, mitt elitmedlemskap gick ut igår, förnyade nyss, och får givetvis inte se träningsrapporten. Surt, veckans höjdpunkt ju ;) Men Två av stona maxade på lysande i alla fall, resten har jag ingen koll på.

Grattis! Så kul :)
Vad har de för föräldrar?

Mina vill ju inte maxa på annat än enorm tyvärr, men så använder jag egna hisnande hingstar, kanske måste tänka om? :( :confused:

jag ahr använt min egen ahr bara betckt med han denna säsong för att se hur det blev på olika ston. inte så illa då iaf ;)pappan är waste of paint

Nu har hästarna värmt inför dagens buke-lopp. Om 1h 43min går loppet.

Vem vinner??

Jag tror mest på Well Played Poker men det finns några konkurrenter om första platsen :devil:

Tippade Well Played Poker tidigare, får stå fast vid det.

Men Bordellen har inte gett upp på förhand, det har väl knappast Civil K. heller? :devil:

Jag ger aldrig upp på förhand :angel: - så det är bara att hoppas att Civil K. inte gör det heller! ;)
Kusken har fått klara order - bara hoppas på det bästa och att hästen får en passande, bra resa! :devil:

Stor besvikelse i dagens buke-lopp :(
Nu är det tränings-läger för Civil K. innan någon mer start...
Jag har ingen mer att starta i buke-loppen framöver heller som det ser ut nu. :smirk:

Men grattis till pimmira för segern! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
981
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 648
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 866
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka