Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Mitt sto tog tredje raka (har totalt 5 starter) igår :banana: Tur att man har henne och finhingsten som håller stallet över ytan :D

Grattis till fina framgångar _Runaway_! :bump:

Hmmm... det där med "stallet över ytan" är intressant ;)
Jag behöver verkligen ha några sånna hästar just nu! :angel:

Får man betäcka om man har minus i kassan?? :crazy:
Måste ju tänka på nästa säsong oxå! :o Neddragningarna har börjat, kommer att sälja ut X antal hästar fram till sulky-vecka 12 för att kunna betäcka samt kanske få "ihop stålarna"... :eek:
Efter den här säsongen blir det nog bara 20 boxar kvar... :cry:

kl

grattis kirin! nya ligaledaren..

Nytt lopp ute för dom som inte sett det

Ja det är lite knivigt. Jag köpte boxar för nån vecka sen så nu har jag 30, men fortsätter det gå på sån här halvfart åste jag nog överväga att sälja bort en del hästar för att få plats med tre föl nästa säsong.
Har lite övergångsperiod nu också, har en del föl, ettåringar och tvååringar som jga hoppas på. de äldre är halvbra kvalitet, det är som sgat bara två som jag gillar, stallets guldklimpar ;)

När är det man räknas ha - i kassan? När det verkligen är 0 eller när man kommit under 150000kr

Jag har anmält till nästa lopp..samma placering en gång till vore fint:angel: fast till nästa lopp får jag nog va nöjd om vi får pengar;)

Tack Lillcaksa :)
Lever på mina andraplatser. Synd bara att man inte har någon bra kandidat till Bukemästaren sen. Mina hästar tar slut vidd 100 000, kanske dags att köpa in nån ny stjärna...

Ny häst anmäld till nästa lopp i alla fall, Spion Kop.

Välkommen i gänget:banana:

Btw, allmän fråga..törs jag bygga ut stallet:angel: Är en fegis som inte vill hamna på minus..i dagsläget har jag närmare 90´i kassan å jämn ström på pengar in (duktiga hästar) visst borde jag väl våga nu:angel:

njae.. vi brukar väl säga okej om inte loppet är fullt strax innan loppet stänger.. MEN bara den bäst placerade hästen räknas in i ligan!

Då hade jag fattat rätt, orkade inte gå bakåt i tråden och leta men såg att de va en som dubbelanmält:devil:

Skulle precis anmäla en av mina kusar till buke-loppet (även om jag inte borde :angel:) eftersom jag såg att det var en plats kvar, men när jag gick in och skulle anmäla hästen var loppet fullt :cry: - och k-trotters har anmält 2 hästar. Nu är jag lite :devil: - vill ju vara med jag oxå!! :D

Så va loppet fullt:)
Nån som vågar sejj på att tippa? Jag vill verkligen att min Gramse Boy ska va så bra som jag hoppas på, en topp tre borde han kunna hamna på;) Värst emot verkar vara Rainbow Song?

Mina tips (för vad de nu kan vara värda...); Rainbow Song och Gramse Boy

Skulle precis anmäla en av mina kusar till buke-loppet (även om jag inte borde :angel:) eftersom jag såg att det var en plats kvar, men när jag gick in och skulle anmäla hästen var loppet fullt :cry: - och k-trotters har anmält 2 hästar. Nu är jag lite :devil: - vill ju vara med jag oxå!! :D

det har jag missat! nu ska det skällas :P

nu har jag skickat ett medelande och lagt till information på ligainfot..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
981
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 648
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 866
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka