Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Jihoo! Sist!! Vilken känsla jag har för det här!! :bump: :D

När kommer nästa lopp ut lillcaksa?? Jag har en häst som platsar i nästa lopp! :D
Innan jag glömmer av mig och startanmäler henne till något annat lopp oxå! :angel:

Hej svej.
FÅr jag lov att slinka in med en liten vinst idag?
Allamålas Sara vann. Trodde det skulle dröja ett tag. Ej så vältränad precis...

KL

nytt lopp uppe. Högst 20 000 kr.

Ny ledare i Bukeligan: LenaN!

dagens skörd: femteplats med sexhundra spänn in på kontot..
Har anmält en märr till nästa ligalopp i alla fall, har väl inga förhoppningar på henne, är en av de där som man inte riktigt vet vad de gör i stallet :p

Nu har jag anmält till ligaloppet oxå :bump:
Den här gången ska jag väl iaf vara med och fajtas där framme hoppas jag! :devil: :angel:

Kan ni inte spara en plats åt mejj i ligaloppet:angel: (korkade jag har hästarna som platsar anmälda till lopp imon & på fredag:crazy:)

Grattis!

Jag får väl vara nöjd nu när mina pållar har hittat sina växlar och har nu äntligen tänt till!

Tack, tack! :)

Ny start idag, hon bör vinna :devil:, annars går jag och drar något gammalt över mig tills på måndag... :(

Jepp :bump: Ny vinst idag :bump::bump:
En start kvar innan jag har "start-torka" i ca en månad - bortsett bukeloppen som jag nog kan vara med i nästa lopp oxå hoppas jag. :)

Tack! :)

Nu går jag inte minus förens v.10 - om jag inte får för mig att köpa en häst till eller något... :angel:

Tjenix! vill bara säga att jag också har sulky.nu..
Heter superg :p
Tjänat än så länge 19 640 kr på 10 starter :D
Tycker jag är en bra start...

Iaf vill jag bli ligamedlem, men måste man vara elitmedlem då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 653
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 871
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka