Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Bäst tror jag på Spanarnsyoredaman, som tränats länge och väl innan tävlingsdebuten ;)

Tanken var att komma ut med en riktigt vältränad häst, men tyvärr har jag tränat så länge att han hunnit sänka sig på två förmågor också... :eek: Det hade alltså varit lika bra att starta för två månader sedan. Att det aldrig kan gå som man tänkt...

;)

Senast ändrad:

Näe, det vet jag tyvärr hur det känns :smirk:

Snart är det fredag - ny träningsrunda och hoppas på fler höjningar! :bump: :D
Jag behöver det - på flera stycken om jag ska kunna fortsätta att gå något så där +-0. -40kr denna vecka, efter ett (dumt??) hästköp (Ett Multilevel sto, ej maxad, kunde inte låta bli :angel:). Får väl vara nöjd, ny vinst idag! :) Just nu har jag en segerprocent på 50 och en platsprocent på 80! Helt otroligt! :banana:
Ett av mina mål är redan uppnått - 5 vinster. Hade problem när jag förra säsongen satte upp 10 segrar som mål - fick 9. Men jag kanske lärt mig lite på den säsongen?! :)

Buke-loppet är fullt. Vem vinner den här gången?? :)

Själv tror jag att spanarn´s "Spanarnsyouredaman" samt enjoyable´s "Gooner Grisfös" (vilket grymt namn föresten :D) och stallw´s "Fantastic Explode" är de som gör upp om det här. Bäst tror jag på Spanarnsyoredaman, som tränats länge och väl innan tävlingsdebuten ;)

LenaN´s Dark Moon är nog en outsider som kan överraska med rätt lopp.

Jag tippar min Dancing f.e som sist i mål :angel:
(Det viktigaste är inte att vinna utan att ha deltagit??? Var det inte så det var?? ;))

Tror stenhårt på min Khabibuhlin TS som tränat stenhårt på sistone:bow:

Missdragon>>> Ja det ser visst ut att bli det, roligt och lycka till allihop.

GRATTIS Breakdance

Just nu har jag en segerprocent på 50 och en platsprocent på 80! Helt otroligt! :banana:
Ett av mina mål är redan uppnått - 5 vinster. Hade problem när jag förra säsongen satte upp 10 segrar som mål - fick 9. Men jag kanske lärt mig lite på den säsongen?! :)

Snyggt jobbat! :banana:

Har satt upp 10 segrar som mål denna säsong, har fått 4, så nu är det bara 6 kvar. :) Känns dock lite trögare att få ihop dem, nu när hästarna kommit upp i klass...

Grattis Breakdance!

@spanarn - ta det lugnt och anmäl klokt så ska du se att fler segrar trillar in! :)

Vill f.ö. bara göra Er uppmärksamma på att jag har häst till salu (1 årig hingst, alla egenskaper visas på stallinfo sidan då jag glömde ta "visa alla egenskaper") samt att jag tänker sälja en (eller två??) av mina Blixt Pointer-avkommor.

Jazz't Watch Up, 2 årigt sto, maxat på enorm som startat 2ggr med en 1a och en 2a plats som resultat (6 000kr insprunget).

Eller lillasyster;

Jazz't Strait Up, 1 årigt sto, maxat på enorm.

Alla deras egenskaper visas på stallinfon!

Finns intresse, kom med bud så lägger jag ut! :)

Jaaa:cry: jättetråkigt!!

Men de måste ha blivit en bugg på sulky, min sambo har 21 hästar men bara 20 boxar, han lyckades vinna två auktioner och få ett föl samma dag, trots att han bara hade två boxar lediga:crazy:

Det är ganska bra jobbat! ;)
Jag hoppas att det kommer igång snart igen.

Undrar hur det går med alla auktioner?? Blir det som vid säsongs-skifte att auktionerna förlängs?? Måste det ju nästan bli... :confused:

men fan vad drygt, jag som ville kolla träningen och senaste starterna nu ju :mad:

har ligaloppet gått? har ingen koll på datumet det skulle gå.

varför varför tar de sån tid:mad:enligt mejj är det efter lunch nu, inte förmiddag längre:angel: dejwul är seeeg:devil:

Nu är det iaf igång igen!! :bump::bump::bump:

Alla auktioner har fått ca 1 dygn extra tid.

Åh vad jag älskar sulky för tillfället :D Hästarna springer in pengar titt som tätt och stallet har redan 19000 på kontot (mycket för mitt lilla stall ;) ).
Och tääänk om man kunde få en peng i ligaloppet också *drömmer*

:banana:Kan inte annat än hålla med..har satt som mål att få 10 segrar och 100.000:- den här säsongen, är redan uppe i 4 segrar och 56600:-:D bara den här veckan har det rasslat in 30900:- på kontot:bump:

Sulky är kuuul:d

Grattis till Er och kul att det går bra! :)

Jag kan väl inte klaga själv heller, men jag har för få starthästar :(
Nu har de gått upp en klass oxå så de som nu ska starta (4 st) ska få starta, sen är det träning i ca en månad innan jag kan göra en endast start till... Kommer hamna på minus i ett nafs - speciellt då ingen vill köpa mina hästar... :mad: Det är ju inget fel på dem, jag skulle gärna ha kvar dem om jag hade råd! Men, men... Bryt ihop och kom igen är det väl som gäller! ;)

De är ingen som vill köpa häst av mejj heller, har lagt ut en 3årig hingst maxad på enorm för 700:- men ingen vill ha honom:crazy: har gjort tre starter utan att "lyckas" men va faen..han är ju bara tre, skulle gärna behålla om jag haft mer plats i stallet:angel:

Ja, man vill ju inte direkt pensionera en fullt fungerande, skaplig häst innan den fått chansen...

De är ingen som vill köpa häst av mejj heller, har lagt ut en 3årig hingst maxad på enorm för 700:- men ingen vill ha honom:crazy: har gjort tre starter utan att "lyckas" men va faen..han är ju bara tre, skulle gärna behålla om jag haft mer plats i stallet:angel:

Ge mig lite mer info så kanske jag är intresserad

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 653
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 871
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka