Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Yes! Det var veckans trevligaste händelse (vilket förmodligen säger mer om min vecka än om sulky... :angel:)!
Hade dessutom döpt en häst HEEELT fel - en hingst som fick ett stonamn - skönt att kunna ändra det misstaget oxå! :)

Det verkar i alla fall som att 1.000:- av vår ligaloppskassa har använts till det ligalopp som ligger ute nu!

kl.
Nu är Sulky riktigt kul:banana: Hade 7 starter igår, en seger-tre andra-en tredje-en fjärde och en utan pengar. 22800:- in på kontot:D Jag är lycklig:banana:

Tänk om de kunde gå så bra för mig :( Mina pållar vägrar springa in ett öre nu. Säsongen började bra, men nu vette 17 vad de håller på med..

Håller med! Just nu är det RIKTIGT kul! :)

Hade tre starthästar idag, ALLA vann!! :D
Jag är helt förstummad! Den här veckan gick jag plus helt plötsligt!! :bump:

Smolket i bägaren är väl dock att jag inte har tillgång till mina elitmedlemsförmåner :mad: trots att jag är elitmedlem fram till i slutet av året!

Har mailat dejwul - jag börjar bli van att göra det, h*n tröttnar väl på mig snart så mkt som jag mailat senaste tiden! :devil:

Det var så lite så, bjuder jag på - denna gång iallafall :angel:

Men du fick mer insprunget på dina starter - jag fick "bara" 22 000kr :D

Då va jag bättre ändå:p fast jag hade ju sju starter så i % va dina mycket bättre:angel:

Nu har jag oxå mejlat Dejwul, via sambons mejl, han fick nämligen för sejj att skapa ett stall han oxå, fast han fick bara 4st 8åriga kusar i starten, två hingstar å två ston.. alltså inga avelsston..nån mer som råkat ut för det:confused:

Jag läste på sulky-forumet att det var fler som hade fått det som du beskriver (inga avelsston alltså...). Tror det är omgjort till den här säsongen (men jag får säga att det är sällan som "hjälpsidan" uppdateras om sådanna här förändringar...).
Eftersom även "vanliga" medlemmar kan börja avla på sina ston från 8 års ålder så får man själv starta avelskarriär med stona om man vill. :)

Dock reserverar jag mig för riktigheten i påståendet då informationen på sulky-sidan varit bristfällig. ;)

2 timmar till start - vem vinner säsongens första Buke-lopp?? :bump:

Grattis cruiser//Monté till segern i Buke-loppet! :bump:

Trodde också att min Mogolian skulle ta hem det, men icke...
Får väl säga Grattis till cruiser istället :)

Grattis Monté!

kl

nytt lopp ligger ute! Högst 5000 kr

Grattis Monté till segern

Jag hade en start i dag och hästen vann :banana: Supernöjd, hästen lede hela loppet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 656
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 877
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka