Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Ggghaaaa!! Jag hade givetvis redan anmält hästen jag skulle ha i detta Buke-lopp!! Hur kan jag missa något sådant?? :confused: :angel:

Men, men... Jag anmälde min hingst istället, han är inte redo för att starta riktigt än, men han kan behöva komma ut och lufta sig lite efter en hektisk avelsperiod. :)

Enda målet är att inte komma sist - vet inte ens om han klarar det ;)

Buke-loppet är fullt. Vem vinner den här gången?? :)

Själv tror jag att spanarn´s "Spanarnsyouredaman" samt enjoyable´s "Gooner Grisfös" (vilket grymt namn föresten :D) och stallw´s "Fantastic Explode" är de som gör upp om det här. Bäst tror jag på Spanarnsyoredaman, som tränats länge och väl innan tävlingsdebuten ;)

LenaN´s Dark Moon är nog en outsider som kan överraska med rätt lopp.

Jag tippar min Dancing f.e som sist i mål :angel:
(Det viktigaste är inte att vinna utan att ha deltagit??? Var det inte så det var?? ;))

Tack:D

Förresten så tror jag på min märr i bukeloppet:angel: om man inte tror på sin egen är de ju ingen idé att anmäla;):D

jag hoppas du spekulerar rätt så att min F. Explode får vara med och fightas :D Har väntat på honom länge nu och de senaste starterna har det verkat släppa lite..

Senast ändrad:

Jo, han ser ut att ha kommit igång. Har du lagt om träningen eller?? :D

Tack:D

Förresten så tror jag på min märr i bukeloppet:angel: om man inte tror på sin egen är de ju ingen idé att anmäla;):D

Äh! Se på mig, min hingst är hisnande på kondis men har inte mycket övrigt att komma med (förra ägaren hade nog ingen större koll eftersom han är startad 7 gånger med 480kr insprunget...), men jag hade ju ingen annan. Får väl hoppas på att Era felar bort sig så att han kan få några stackars kronor ;)

För övrigt måste jag säga att jag är otroligt glad!
Min "förstfödda" avkomma startade för andra gången idag (första starten blev hon tvåa) och hon vann!! :bump:

Det är hur fräckt som helst :banana:
Känns nästan som det gör när det är på riktigt... :angel: ;)

mina ahr gått skittdåligt dom sensate dagarna typ övr 15 starter och INGA på pengar :( skämmigt

Jag har varit väldigt försiktig med att startanmäla mina kusar, tycker inte de är redo då många av dem gått upp en klass eller två förra säsongen. Så på 8 starter ser min rad ut som följer; 4-3-0 :angel: Kan inte vara mycket bättre! :D

*kl*

Två starter idag, den ena långt bak och den andra VANN :banana:

jag måste startanäla mina konstant eftersom jag legat back och nu ligger jag lite plus men snart sa ju löner och hyror betalas så blir det back igen..suck...

jag måste startanäla mina konstant eftersom jag legat back och nu ligger jag lite plus men snart sa ju löner och hyror betalas så blir det back igen..suck...

Ursch ja, inte kul :(
Du har inte funderat på att "dra ned på verksamheten" något? Ingen lösning i längden, men kanske en start? Jag måste "dra ned" på min verksamhet snart. Som det ser ut nu skjuter jag minustecknet framför mig. Vecka 4 skulle jag hamnat på minus om jag inte haft några inkomster alls. Nu ligger det i vecka 9 tack vare att det gått hyggligt. Jag hoppas att jag kan få fram en hisnande avkomma som jag kan sälja för mycket pengar innan jag hamnar på minus! :angel:

Hoppas det löser sig för dig! :)

jag vet jag MÅSTE SÄLJA men jag ahr så svårt tex unhstarna vill man ju se hur dom tränar osv. hehe

Min pålle Gooner Grisfös har gått finfint på sista tiden, hoppas iaf på plats, kan även bli en seger :)

Aja, de återstår att se iaf :D

Ettt tag sen ja var inne här.
Fick en seger idag i ett maidenlopp. De var ju skönt att den hästen kunde vinna.

Typiskt att nu bukeloppet e fullt.
Annars skulle jag mält!

jag vet jag MÅSTE SÄLJA men jag ahr så svårt tex unhstarna vill man ju se hur dom tränar osv. hehe

Ja visst är det svårt!! :love:
Jag är ju så nyfiken på vad de maxar på oxå, för att se om jag ska satsa på andra hingstar än de jag har osv. Har två avkommor som har gått upp på enorm utan att maxa - jag hoppas :bow: att de kan gå upp på hisnande på fredag - skulle sitta fint (men de kan ju fortfarande maxa på enorm :(). Frågan är om jag kan med att sälja :o är ganska fäst vid mina kusar :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 653
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 871
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka