Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

11 390kr var mina för den här veckan - innan jag köpt/sålt några hästar eller har andra utgifter. Skiljer sig lite beroende på hur många hästar jag har för stunden osv.

200kr/träning-/tävlingshäst för tränare
70kr/häst för foder (alla som inte är pensionerade)
2100kr för boxhyror när man har 50 boxar

nu har vi 9000 investerade i ligan och jag fattar fortfarande inte vad dom är till?? ingen som har koll?

inte en aning.. vad jag kan hitta så finns det inget man kan göra med dom.. nån som har lust att maila dejwul? hinner inte nu

Det står ju på nyheten att pengarna som investeras ska kunna användas till ligalopp i framtiden. Kommer säkert i en framtida uppdatering.

:banana::banana::banana:
NU är jag garanterad 150000!!!!!

Det var utropet jag satte på hästen.... Tyclte det verka rimligt.
O nu jädrar är det en som bjödit det!!!!!

Har inte haft så mycket pengar sedan starten!
Dom ska förvaltas väl!!!
:bump::bump::bump:

kl

När läggs nästa ligalopp ut?? Tänkte försöka få med en häst i det.

23000 kr i utgifter tror jag på ett ungefär. Har 80 boxar och letar efter nya förmågor på auktionen.
Kan tyvärr inte vara med i ligaloppet denna gång då jag anmält mina 3åringar till andra löp. provar nästa gång istället.

Detta ligalopp går den 18onde så på kvällen där eller dagen efter försöker jag lägga ut nästa lopp som är för hästar med högst 5000 kr.

Det borde jag ha häst för att kunna vara med! :D
Ingen bra kanske, men som det heter "det viktigaste är inte att vinna utan att kämpa väl" ;)

And that´s me!! :banana:

det fina med ligaloppen är att det finns minst ett för alla klasser.. vem har en häst som tjänat under 5000 och är "bra"? de flesta hästarna tjänar ju över den summan redan som tvååringar.. och det är ju bara treåringar och uppåt som kan vara med..

Då har du inte sett mitt stall! :angel:

Har en 5 åring som tränat "så där" - men nu har hon kommit igång. Har endast tjänat 4000kr.
Har för övrigt endast 4 som har mer än 5000kr den här säsongen. Ingen över 24 000kr :D :cool:
Hoppas att de kan tjäna lite den här säsongen dock. Annars blir det riktigt, riktigt tufft... :crazy:

min polla gick för lite över 200000!!
SÅ nu blir det till att ta de lugnt o få hästarna att tjäna pengar o boka samma hingst till stoet nästa år igen.. eller kanske prova en annan intressant.. vad vet jag..

Nu har jag fått döpa om mina pållar!!! :bump::bump::bump:

Med apostrof!!! :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 656
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 877
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka