M
missdragon
Sv: Vilka har sulky.nu här?
Det är aldrig för sent att bättra sig
Det är aldrig för sent att bättra sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
knapplån
Det här med betäckningar.. När betäcker ni era ston, har ni någon plan på det? Vissa verkar vilja ha fölen en viss vecka, eller?
Okej! Jag får ett föl imorgon så det var ju bra timing.
Men.. förvirrad, går stona alltid en vecka dräktiga? Eller var det något med olika veckor beroende på när i sägongen man betäcker?
vA?!?!? Nu hänger jag inte med.KL
Hur tänker ni när ni väljer distans på loppen åt hästarna egentligen? Jag brukar köra max lysande-16, enorm-21, hisnande-26
men det är inte säkert att det fungerar men jag måste ha nått system känner jag..
hur gör ni med loppinställningarna sen då? jag brukar bara köra på normal hela tiden.. tycker det är väldigt svårt att veta vilken som passar vilken häst..
Hur tänker ni när ni väljer distans på loppen åt hästarna egentligen? Jag brukar köra max lysande-16, enorm-21, hisnande-26
men det är inte säkert att det fungerar men jag måste ha nått system känner jag..
jo nu begriper jag! Är de så enklet tros....Antar att det var det där som du inte förstod.. lite luddigt kanske..
alltså.. det finns ju tre olika distanser på loppen 1640, 2140 och 2640. Jag brukar dela in hästarna på olika distanser utefter vad de har för maxförmåga. Klarare nu?
hej o hå.... 19 i index.... blä. misserabelt psyke.. precis som jag!jo nu begriper jag! Är de så enklet tros....
NU ska jag ta o räkna mitt föls index.
Zaga, vad har du för hingst på din 23%:are???