Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Löpteknik Knackig
Psyke Knackig
Kondition Förträfflig
Rytmik Oduglig
Frambensmuskler Oduglig
Ryggmuskler Oduglig
Bakbensmuskler Värdelös

Har ni börjat nedräkningen än?

Hade missat den här, sorry! :o

Det beror på vilken nedräkning du menar, men för ligalopp; ja det är klart! :D Även om jag förmodligen inte har någon häst som kan fajtas med "de stora" ligamedlemmarnas... :crazy:

Ser ut att bli en dyr historia det här... Va tusan skulle deadlinen förskjutas i hela 3 dagar för!!! :confused: :mad:

Men, men... Än är jag inte ute ur leken. Du lär få bra betalt för henne iaf!! :D

Nedräkningen inför Sulkys återkomst menade jag, men den blev ju kort eftersom det var igång igen så tidigt på tisdagen! ;)

Ja, den nedräkning höll jag oxå i och för sig... :D

Försökte komma åt sidan på tisdag fm vid 10-tiden men det gick inte. Kom hem från jobbet vid 17-tiden och då hade sidan varit igång sedan 11-tiden vad det verkade. :banana:

jasså.. sist jag kollade (igår) så var hon ju bara uppe i 1500.. men det gör ju inte mig nått att hon blir dyr :)

Uppe i 2480kr nu... Men jag ska lägga mig lite senare så det lär öka! ;)

Näe, det är ju bra om du får bra betalt för henne :)
Inte ofta som man får ordentligt betalt för kusarna - om man inte är "välkänd" på sulky :idea:

inte 1:- insprunet denna vecka. Håll tummarna för min tvåvåring imorgon som var rankad b tidigt.

Jag fick lite pengar igår, men det är ju inge kul när alla andra i bukeligan redan har sprungit in massa pengar... ;)
Jag har en A-rankad 2-åring till start idag som det ska bli kul att se hur det går för, sen tyckte jag att jag hade så få hästar att jag hämtade hem några pensionerade...

Bra träningsvecka :),
Usel tävlingsvecka (men den är inte slut riktigt än) :(,
Hemsk hästköpsvecka!! Alla hästar jag vill ha går för 30000 och uppåt... Ett enkelt stall som mitt klarar inte av en sådan hästhandling än! :mad:

Hoppas du blir nöjd med priset iaf Lillcaksa!
Jag var med upp till mer än jag borde :angel: men lite måste man chansa... fick dock ge mig i elfte timmen... ;)

OMG.. såg nu.. trodde hon skulle gå för en tusing ja.. haha så mkt koll har man på vad folk vill ha för hästar..

nej men det där satt inte helt fel :)

OMG.. såg nu.. trodde hon skulle gå för en tusing ja.. haha så mkt koll har man på vad folk vill ha för hästar..

nej men det där satt inte helt fel :)

Jo, det är nog inte fel, jag har letat avelsston ett par veckor nu men blir alltid överbjuden. Är de 8-10 år så verkar de gå för 30000-150000kr.

Skall sälja av några unghästar ja, men får väl vara glad om jag får en 5-hundring för dem med min flyt! ;)

Just nu kommer jag inte åt sidan alls :mad:
Den vill inte ladda...

Senast ändrad av en moderator:

Jag var ju med o bjöd på den jag med. Tyckte dock hon började bli onödigt dyr så jag hoppade av strax innan deadline jag med. Vad blev slutbudet?

58 800kr :o

Jo... Det finns ju de som verkar vilja "vinna till varje pris"... Men har de pengar så är det väl så antar jag... Ville ju ha en avelsmärr jag... :(

Men jag vet någon som är nöjd över det priset - skulle jag oxå vara!! :D

:banana::banana::banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 854
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur