Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag hr 6700 kr på tre starter :) Okej början, stallet har inte så stort utbud av kusar nu, men de är bra pållar jag har iaf..

nu har jag värvat min vän till sulky! detta fanns då inte då jag blev medlem: Uppdrag
Fem starter under samma säsong 25 000 kr!
Betäcka ett sto 25 000 kr!
Hämta hem pensionerade hästar gratis 25 000 kr!
Medlem i en vecka 25 000 kr!

Eller de kanske de gjorde men de begrep inte jag. Nu kommer ju h*n få jättemycket pengar.... fuuuusk!

Pluss att jag vill minnas att jag bara fick ett avelssto...

Senast ändrad:

Men antagligen fick du mer pengar från start!?

Sen har villkoren och försäljningspriserna ändras mycket sen jag gick med, så man behöver mkt mer pengar från start...

De uppdragen fick jag oxå, började förra säsongen :D

För övrigt;

300kr insprunget... :(

3 starter idag som jag hoppas en del på :banana:

knapplån litegrann

Jag känner att jag har en liten svacka i stallet.. Som sagt, EN fick förbättring i veckans träning (blev lite fundersam när jag såg det, har en hisnande tränare i psyke, de flesta av hästarna står på psyke i träningen och EN blir bättre? :eek: )
Fick en fin tredjeplats igår med stallets störtsa hopp Bugrapids Shooter. Så nu har jag dryga tretusen på kontot. Hoppas på flera av hästarna den här veckan.

När det bara gäller en vecka så är det ingen fara, får du inga träningsförbättringa på några veckor så är det värre...

När det bara gäller en vecka så är det ingen fara, får du inga träningsförbättringa på några veckor så är det värre...

Hur lång tid bör det ta? På ett ungefär??

Har en 12 årig hingst (vet att det tar längre tid ju äldre de är...) men på 5 veckor har han inte gjort en endaste träningsförbättring... Samma sak med ett 8 årigt sto.

Hingsten har iofs inte tränat på rytmik - vilket min tränare är hisnande på, men stoet har gjort det. Någon lite förbättring borde det väl ha blivit?? :confused:

Kondition och muskler brukar väl gå ganska snabbt, en uppdatering per vecka iaf.
Dom andra tar längre tid, hur lång tid beror på häst och tränare. 2-4 veckor kanske...

Nä ja fick typ 150000 vid start o dom bara puts väck försvann....
Sedan registrerade vi dennes person på en hotmail.com och det funkade konstigt nog.
Man får inga pengar nu i efterhand då man tar hem p hästar???

Jaja....
Får hoppas att nästkommande vecka blir bättre pengamässigt. Ja funderar på att köpa in nån hisninde häst som ja kan tävla med OM jag får min tvååring såld till ett bra pris!

Mina pengar är också borta, men jag har ju iofs haft ett fullt stall som bara har stått ett antal veckor...

Fick en vinst idag iaf, går jag lite plus denna vecka så kanske jag ska behålla fölet. Vore kul att se vad jag kan göra av den...

nu har vi tjänat tiotusen alla fall! en vinst igår. helt oväntat!!!

Jo, går det att anmäma till lopp fast hästen är anmäld till auktion?????

Vad är det här!? Allas hästar bara springer in massa pengar utom mina...
Men till helgen, då!

Jag lagt ut tre föl på auktion om någon är intresserad:

Gini KIWI sto, föl
Utropspris: 500 kr 2007-08-23 08:43

Happy KIWI hingst, föl
lucaaas leder budet med 500 kr 2007-08-23 16:24

Ika KIWI sto, föl
kung_niklas leder budet med 500 000 kr 2007-08-25 16:18

Och då har den bara legat ute några timmar så jag hoppas på mer! Hade en till som kunde tänka sig 500 tkr, så jag får hoppas att fler hänger på...

Var lite osäker tidigare om jag skulle behålla henne eller ej, men nu kom jag på att när blir två och får börja tävla så kommer jag ändå vara borta 4 månader. Så det är bättre att någon annan får ta henne från början!

Ja, 6900kr den här veckan, har 3 starter kvar. Lite sämre än förväntat på en del och lite bärre på andra... :smirk: ...vet inte om man ska skratta eller gråta :angel:

Men skönt att höra att det går bra för en del iaf! :D
Fick 2 hästar sålda - trodde knappt jag skulle få begärda 500 för dem men fick typ 4000 tillsammans för dem!! :o
Folk verkar som galna i allt just nu! Ston kostar t ex hur mkt som helst om de maxar på lysande eller mer!

Bästa årsföl hittills ligger "bara" på 19 och har inte värdena på rätt ställen...

Men nästa vecka kommer det en fölis som jag hoppas blir lite bättre! :devil:

femhundratusen!!! hur i hela friden bär man sig åt??!?!?!?!?!?!

ingen har bjudit på min häst som dom sa att man kunde alla fall få 50 000 för....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 860
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka