Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Kanske är så.. brukar ju alltid träna kondition först så jag har ju aldrig varit med om det.. man kanske ska träna löpteknik eller rytmik först.. i verkligheten så ger ju sån träning kondition också.. så varför inte..

är du elitmedlem? då kan du ju bli ligamedlem också :angel:

Nej, tyvär inte.
Har ingen hemtelfon annars skulle jag gärna velat.
Trodde det gick smsa in medlemskap har för mig att jag läste det?
Men hittar inte...:o

det gick förut.. men inte nu.. ska komma tillbaka sen har jag läst iaf.. men det går väl att ringa sånna där nr med mobiltelefon också?

Jo, borde ju vara så men jag trodde det var lite "låst" att det enbart tränades i "aktuell" förmåga. Men jag klagar inte :D

älgen; Välkommen till sulky.nu-tråden!

*KL*

Jag tycker att mina pållar gör så dåliga värmningar, i typ åtta av de tio senaste starterna har de fått "dålig värmning". Börjar fundera på om det har något att göra med hur ofta man startar... Det har oftast varit mellan 7 och 9 dagar sedan senaste start; det kanske är för ofta, och slår igenom på värmningarna? Vad tror ni andra? :confused:

(I verkligheten skulle jag aldrig starta så tätt, men jag tänkte att om ett år på Sulky är 12 veckor så borde ju 7-9 dagar mellan starter motsvara 3-4 veckor i verkligheten.)

Jag brukar startanmäla mina hästar direkt efter loppet är kört och dom brukar få normala eller bra värmningar ändå.

Hej alla!

Jag startade ett stall under sista veckan på såsong 22. Mitt medlemsnamn är zaga78 (förlåt zaga, visste inte att du fanns där då :angel:) Men i allafall så är jag elitmedlem och kan då vara med i buke ligan om jag nu får.

MVH Zaga78

dubbel postat

Senast ändrad av en moderator:

Det gör inget! Bara du inte har ett alltför lika stallnamn så är det nog rätt så lätt att skilja oss åt ;)

Har du ansökt till ligan? Det gör du själv så godkänner den ansvariga det sen.

Det gör inget! Bara du inte har ett alltför lika stallnamn så är det nog rätt så lätt att skilja oss åt ;)

Har du ansökt till ligan? Det gör du själv så godkänner den ansvariga det sen.

Först började jag med Stall Zaga :D så jag har några hästar som har Zaga i sitt namn men när jag upptäckte dig här så ändrade jag snabbt på det och nu heter det stall Ixus.

Ska gå in nu och anmäla mig till Buke ligan :)

MVH Zaga78

KL

Nu är det bara två kvar till ligalopp!!!

Hur fungerar de i ligaloppen? Vad är det för lopp? Vad kan man starta för hästar o sådant???

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 860
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka