Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Lopp för hästar som inte har vunnit tidigare, brukar gå att få lite pengar från dåliga hästar där.

AHA, då skulle ja anmält mitt ena sto där. hon har sprungit in en del pengar men aldrig vunnit. tre o två o sådant rätt mycket.
Vi tar de nästa gång...

Nice :)

För övrigt gav tre starter igår 0 kronor... Lagom kul... :(

Hoppas på träningsförbättringar i em och några BRA resultat i kvällens starter då det är några av de bättre hästarna som är ute.
Men med den sista tidens flyt så är väl risken överhängande att just BRA resultat uteblir... :smirk:

En av mina tvååringar fick lyande på kondis idag. Och den blev inte maxad som alla andra ina hästar har på den. Äntligen nåt bra kanske. Men han är inte rankad eller nåt...

AAAA typiskt. Nu har min häst o en annan värmt BRA alla andra har värmt dåligt eller normalt.
Min häst vann förra loppet o står bra inne. Men jag har glömt justera loppinställning. Gå för ledning på 2140...... SKulle ju haft spara för spurt eller normal.
Loppet hon vann sist var 1640 o då hade hon gå för ledning.

3:a o 0:a.
Hon som blev nolla var hon jag glömde ändra inställning på. Han som blev 3:a blev jag nöjd med. Kanske går o sälja nu....???

JO, kan kuskarna ändra krav mitt i säsongen??? Hade nämnligen Nils Berg på min tvååring i 1:a loppet denna säsong. Nu har han 5000 som krav.

Ursäkta trådbomb.
Men jag är irriterad på att jag inte kan välja den kusk jag vill. Skulle ha Peter Englund. Han hade inget krav.
Men nähä, han fanns inte att välja trots ingen valt han.

Samma sak gällde Magnus Sjöström. Han gick inte heller att välja trots ingen valt han.
Dessutom så hade jag tänkt mig Peter Strömberg till det loppet. Han hade 5000 som krav, men NÄHÄ, han gick heller inte att välja.

SUCK!

Har lagt in alla som bokmärken på min sulky lisa! men vilka är dessa på här på buke???? Stallupp&ner. pingpong och rutin???
Pingpong var väl nåns dotter om jag inte missminner mig.

En andra plats på den minst betrodda och ingenting samt ingenting med galopp på de andra två. *suck*
Hade väntat mig liiite mer iaf... :(
Två starter i morgon som jag inte alls tror på. Men vad gör man?

Lagt ut två hästar till försäljning, bra hästar i grunden men behöver mer träning för att fungera bra, jag behöver platserna till unghästarna bättre. Ta en titt om Ni är intresserade :)

Ingen aning faktiskt, men maila dejwul och hör efter.

kl

puh, säsongens första seger :D äntligen.. jag anmälde nästan alla till p21 den här veckan, och en fick ett maidenlopp. Och först ut var Ultima Thule idag som enkelt vann sitt p21-lopp, vilket innebär tre sköna tusenlappar och startpoäng :banana: det var länge sen stallet hade en seger..

Björsgrops dåre är till salu. treårigt sto, b-rankad max lysande. tjänat 6640 kr.

bjuuud

Har lagt in alla som bokmärken på min sulky lisa! men vilka är dessa på här på buke???? Stallupp&ner. pingpong och rutin???
Pingpong var väl nåns dotter om jag inte missminner mig.

Pingpong är min lilla dotter på 10 år.... som nu har bestämt sig för att ett Russ SKA hon ha nästa år och att storasyster (20 år) ska få köra och träna tills hon själv får.

Bra att ni drar igång tråden igen!

Jag fyllde upp stallet till 50 hästar efter jag sålde mitt stoföl och nu har hästarna börjat springa in lite pengar. Fick bla en seger på en avelshingst (hisnande, rek 1) jag köpte in! :bump:

Det har gått riktigt seeeeeegt den här veckan... :crazy:
300kr på 4 starter. :o
Hoppas verkligen på trendändring!!
4 starter idag men nu har jag nästan gett upp hoppet om att bedömma lopp :(

Har funderat på att minska stallets storlek - det kostar ju mer än stallet får in just nu... Säljer ut ett par hästar just nu och fler ska bort så titta gärna in på min sida och säg till om det är något som ser intressant ut!! :D
Bl a ett 3 årigt B-rankat sto som tränat ok sedan jag fick henne och gjort riktigt bra ifrån sig i loppen också.

Vem är det som har stall upp & ned?? Det stallet är ju avstängt såg jag idag, någon som vet vad som hänt?! :confused:

jag ahr blivit avstngd (hollo) stall upp och ner och ett annat stall minns inte namnet hade bjudit på 2 av mina hästar betydligt mer än dom var värda. antar det är ärför? har iaf mailat för att se om det går att lösa. gillar ju sulky :(

men för att bbesvara din fråga så vet jag inte vem stall upp och ner är :/

Du, stallupp&ner och victortilly är avstängda och antingen har de väl sett några samband mellan er (typ ip) eller så håller de bara på att utreder.

Kan inte administratören för bukeligan ta bort stallupp&ner, fastän det har varit massa frågor om vilken användare som har stallet i denna tråd så har det inte framkommit vem det är. Och meningen är väl att det bara ska vara aktiva bukemedlemmar med?

*kl*

Mitt stall går bra nu, med tanke på hur många hästar jag håller igång och startar! Har börjat denna säsongen bra och jag hoppas de håller i sig ordentligt nu!

Min A-rankad ettåring Enjoy Yonney ligger ute på bud, ej maxad men just nu Lysande på kondis! Ta gärna en titt, har fler hästar ute på bud just nu..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 646
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 863
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka