Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

ja men jag har ju skickat mail så jag hoppas på det bästa. skriver här då ja fått mail.

jo men det går skert att reda ut. hoppas jag. jag har fått nästan hela mitt jobb att börja med sulky hoho. måste ju själv få vara närvarande ;)

Jag har tänkt vänta med att ta bort dem som inte svarat när jag frågat vad de heter på bukefalos tills efter att vi är 25 st och får vårat ligalopp.. är det fel?

tråkigt att det ska bli så.. märkligt också.. kanske är dessa stall någon från ditt jobb som använt samma dator?

Jag vet inte hur det funkar, men isåfall får du väl ändå bara köra ett ligalopp och måste sen vänta in att medlemsantalet ska gå över gränsen igen innan vi kan köra ett till.

För mig spelar det egentligen ingen roll, är bara roligt om det verkligen är aktiva medlemmar med.

Om det är dina arbetskompisar som har de aktuella stallen så är sannolikheten stor att det är därför ni är avstängda. Om ni någon gång har loggat in på stallet från datorer på jobbet...

Kolla upp vad deras stall heter!

nja jag tänkte mest att jag tar bort dom allt eftersom vi får fler medlemmar så att vi alltid håller oss över 25..

Visst är det väl kul med aktiva ligamedlemmar.. men just nu finns det ju inga andra funktioner än ligalopp så det borde väl vara vårat huvudmål.. vore skillnad om man hade någon slagt chatt därinne eller nått..

jag ska höra vad alla heter på måndag vet bara vad 2 heter och vi är ju fler än så som jobbar... :)

Om det är dina arbetskompisar som har de aktuella stallen så är sannolikheten stor att det är därför ni är avstängda. Om ni någon gång har loggat in på stallet från datorer på jobbet...

Kolla upp vad deras stall heter!

Nepp, de ska gå endå.
Min kompis och jag går på samma gymnasium och loggar ofta in på samma dator, hon har även bjudit ibland på mina hästar vid bud då åxå, och inget har hänt.
Jag vet många stall på sulky som är arbetskompisar IRL och dom loggar ju ofta in på samma datorer de åxå, och inget har hänt..

Jo, men om de har bjudit "mer än hästen är värd" så kanske det är lite annorlunda??

Å andra sidan så tycker jag det är många som bjuder mer än hästarna är värda...

Jag fick 46 000 kr för ett 9 årigt sto som startat fyra ggr, bara två andraplaceringar, fast iofs, hon hade dubbla enorm..

Ston, 7 år eller äldre, speciellt med enorm som maxvärde går knappt för under 40000kr, en del har kostat över 100000kr! Har man tur kan det bli 15000-20000kr. De behöver inte gjort något speciellt. Många vill ha framtida avelsston utan att vänta för länge. Har själv letat bra avelsston en längre tid och jag har aldrig råd att vara med och bjuda på slutet då priserna drar iväg.

De förklarar saken..
Jag hade satt ut henne på 500 kr, ville bara bli av med henne. Och igår när jag tittade hur mkt hon sålts för så tappade jag hakan..

Tänk om jag kunde göra sånna försäljningar :)
Nu får jag vara glad om jag blir av med dem! :(

Lysande ston i samma ålder med B- och A-rank kan också bli lite små dyra har jag märkt.
Men det är bra att några kan känna lite pengar iaf :)

Jag har ca 188 000 kr i min budget, och jag för de mesta bara plus hela tiden.. har höjt mig från ca 10 000 kr, sålde alla boxar ner till 20 st..

Jo, jag funderar på det oxå, men jag vill reservera min namnfras först :D
Måste nog dra ned till 20 boxar efter det för att få ordning på ekonomin igen.

Jo, och jag har verkligen koll på de nu, och de känns som om jag kan bjuda på de lite bättre hästar åxå...

Hur har det gått för dig cämela??
Fått något svar från Sulky än??

Hoppas det löser sig!

Oj, får man inte gå in på samma dator om de e fler än en som har sulky?
På jobbet är vi minst två alla fall.
O så används ju denna datorn en del till två stall oxå.
Men alla fall som samarbetar vi inte på nåt sätt!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 646
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 863
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka