Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Vad skulle du sagt till budgivarna?
Har du kommit fram till vilka dom andra användarna är?

jag vet vem stallupp&ner är men inte viktorytilly.

och ja jag förstår inte heller vad sjag ska säga till budgivare visst det vart ett överpris MEN hur ska jag kunna styra det?:confused:

tycker det är jävligt dålig stil av djwul att svara sånna korkade och otrvlga svar istället för att föröka REDA UT och TA REDA PÅ FAKTA. grrr

ska vi starta uppror? säger du att du är oskyldig så tror då jag på dig. alla kan väl maila till dejwul.. vi knåpar ihop ett mail som alla skickar till honom/henne.

det får du/ni hemskt gärna göra för vad jag än säger verkar ju inte spela någon roll :( men jag mailar dejwul ändå för jag vill veta och få bukt på det. och om så är fallet är det väl bara att auktionen/auktionerna hon ej godkänner går åter? jaja. det var ju ett smart förslag! det ska jag skrova då jag får nästa mejl (om jag får något)

Oj! Här är man borta någon dag och så händer det HUR MKT som helst!! :smirk:
Så jag får väl försöka ta ikapp det nu om jag kan... :angel:

Somett Jehu; Vad är det för typ av tips du vill ha??

cämela & Lillcaksa; Jag kan vara med och maila till sulky! Bara någon knåpar ihop ett mail!

Idag gick min första häst vidare från ett försökslopp! :bump:
Ska bli kul att se hur det här med klasslopp funkar!

*kl*
har mejlat med sulkys support bågra ggr nu och jag får bara otrevliga mail tillbaka som att jag skulle ha sagt till alla budgivare innan osv och attd et är mitt fel bla bla.

som om jag kan styra vad andra gör och även om det nu är en arbetskamrat till mig som hon tror..och även jag men så kan väll inte jag hjälpa det, nej jag hör ju inte hemma på sulky! vilken f***a! ursäkta språket men jag blir lite upprörd visst det är ara ett fånigt spel men jag gillar inte att bli anklaga för falska saker!
Kanske de e detta forum dom har sett??? Att vi paktar här??? Eller nää..???

Om vi alla mailar tror dom kanske att alla vi samarbetar o vi stängs av.... vågar jag inte riskera...
Men du måste ju komma tillbaka på nåt vis!

De går fortsatt hyfsat för min betrodda (enligt mig själv) tvååring. Kanske skulle lägga ut han på aktion...IGEN!
Nu startanmälde jag han igen så nu går det inte.
Dock kan man ju anmäla OM den redan är anmäld till auktion. Eller hur????

Sedan undrar jag. Kan man inte se vilken vecka fölen är födda eller alla över huvudtaget?

Hur sent in i säsongen betäcker ni era hästar???

I början innan jag begrep nåt betäckte jag så fort det gick.

Nu betäcker jag inte hästarna efter v4 för att kunna betäcka de "så fort som möjligt" till nästa säsong. :idea:
Men förra säsongen (skaffade sulky v 7 förra säsongen) kunde jag inte hålla mig och betäckte "på en gång". :angel:
Men det bör väl inte vara någon fara eg om man får fölen v2 eller 3 heller, eller?? Mina som jag fick v8 förra säsongen ser skapliga ut ändå om jag jämför med en del av de ettåringar som jag ser på auktion.

Tillägg;
Vad är era sämsta respektive bästa (index vid födsel) på era uppfödningar? Vad har de maxat på sen?

Bästa; 22
Sämsta; 13 :o
Båda efter Blixt Pointer...
Ingen av dem är maxade än.

Senast ändrad av en moderator:

Dock kan man ju anmäla OM den redan är anmäld till auktion. Eller hur????

Det finns de som är startanmälda när man tittar på auktionerna ibland så det borde det väl antar jag, har inte provat :)

Sedan undrar jag. Kan man inte se vilken vecka fölen är födda eller alla över huvudtaget?

Tror inte det, men det skulle vara rätt bra att kunna göra det.
Mina egna håller jag koll på i en excel-fil. Jag är lite av ett statistik-freak så jag har koll på det mesta när det gäller mina egna kusar... :angel:

fast jag tror dom kan se tex vilka som varit inloggad epå samma ddator och ni ha rinte bjudit på nån av mina hästar heller så vitt jag vet. det måste vara nån koppling för att ni ska kunan bli avstängda. så du behöver inte vara orolig men du behöver inte maila sejwul det begär jag inte av nån, jag vill bara fåt tillbaka mitt stall..

Hej allihopa!
Vi är nu (alldeles strax) över 25 medlemmar. Vi har ansökningar men jag har problem med min telefon så jag har inte kunnat uppdaterat mitt elitmedlemskap.. :mad:
Men så fort jag fixat det ska jag acceptera ansökningarna och göra det första ligaloppen..

Det får plats 10 hästar i varje och alla måste betala en summa för att det ska finnas prispengar. Kan inte alla detaljer.. men vet iaf att om startavgiften är 100 kr så är första priset 1000. vet dock inte om det är några andra och tredje pris och så.. men det bör det ju vara.. fast det går ju inte ihop med pengarna då.. men det visar väl sig..

Så vad tycker ni.. ge mig förslag.. Distans, och startavgift.

jag vill också ha 1640.. men vad säger ni om startavgiften då?

Var med på ett ligalopp förrförra veckan - betalade 250 och förstpriset var 3000kr. 7 startande. 5 fick pengar.

Jag tar vilken distans som helst :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 646
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 863
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka