Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

ja jag har inte en aning... har inte så många hästar att anmäla ju.
har en som är bra på 2640 o en som e bra på 1640....

ang auktion o startanmäl går det FÖRST att amnmäla till auktion o sen till lopp och INTE tvärtom har jahg fattat det som.

jaha.. ja som sagt.. jag vet inte riktigt hur det fungerar.. antog att det var så.. men men.. vad kan ni tänka er att betala som startavgift då? så får vi se hur det blir sen..

Spelar ingen roll för mig, mina kusar är halvdåliga på allt. :angel:

Är ligaloppsloppen alltid öppna för alla hästar, eller finns det olika klasser där också?

Jag tycker att det verkar bra med 250:-, om det betyder ett förstapris på 3.000:-. Men det spelar ingen större roll, jag är med på det mesta! :D

För mig kvittar det vilken distans det är likaså med startavgiften. Hur kommer proppen att se ut? Och var anmäler man, står loppet med under övriga lopp?

Loppet kommer dyka upp längst ned på proppsidan, under p21 loppen.

Vet inte om det går att "ställa in" proppen så att det är bara hästar med ålder xx och xx insprungna pengar - de flesta (alla??) ligaloppen jag sett har varit öppen för alla 3år eller äldre.

Mig spelar det mindre roll vad avgiften blir, hoppas bara jag har någon vettig kuse att starta då mina bästa redan är startanmälda för tillfället! :)

kan hända att man får bestämma det själv.. men det är väl roligast om alla får vara med.. vi får prova helt enkelt..

ja gör du nåt lopp så får vi se om man kan vara med o mäla nån häst.
säg till här när det är gjort bara så jag vet när jag ska kolla så jag ej missar.

Idag på morgonen har jag köpt två hästar. Två st tvååtingar med enorm på kondis för 500 respektive 520 kr st.
kan man gjort ett kap tros?!??!!?
dom har startat en eller två gånger var.

KL

nu har jag betalat in mitt elitmedlemsskap via payex istället.. nån som vet hur lång tid det brukar ta att få det aktiverat efter att man betalat så?

Äsch, nu har mina gått bra förra veckan med flera topplaceringar, men nu rasar det igen :smirk: Har i alla fall några jag hoppas på.. Sånt är livet i hästvärlden ;)

Dagens facit är väl hyggligt får jag väl säga. en första plats, en fjärde och en oplacerad. Hade lite högre förhoppningar på den oplacerade medans jag inte trodde så mycket på de andra två, så jag får väl vara nöjd. :D
Jag ser ut att kunna nå säsongens målsättningar iaf - så här halvvägs in i säsongen, men allt kan hända fortfarande... :crazy:

Nu väntar jag med spänning på det stundande ligaloppet :bump:

nu har jag lagt till ett ligalopp.. som det verkade så kunde jag inte välja något.. utan jag tröck på skapa ligalopp så blev det ett 2140 för 3 åriga och äldre..

aja.. bara att anmäla kostar 300 kr

Har precis kollat in lite auktioner, och såg då en häst som hade utmärkt som max :eek: Trodde fantastisk var det sämsta max man kunde ha... *hoppas att jag inte har någon utmärkt bland mina föl*

Du skulle säkert kunna ha knackig som max oxå om jag förstått det hela rätt, men det är väl ganska ovanligt med mindre än fantastiskt skulle jag tro. Har bara sett en eller två tidigare på auktion. :smirk:

Har vi sagt några regler, typ; max en kuse per ligalopp (per medlem givetvis! :D) eller (inte för att jag vill anmäla två...)? Jag vet inte om jag missat något...

Senast ändrad av en moderator:

nej vi har väl inte sagt några regler alls.. men jag tycker vi bara ska ha med en häst var..men sen om loppet mot förmodan inte blir fullt tills samma dag loppet är så kan man få anmäla en till tycker jag?

Sen tycker jag, eftersom man nu inte verkar kunna ha olika variation på loppen att man kan skriva här och på infon på ligan vad loppet som ligger uppe gäller.. vi kan t.ex. ha ett rent 3 åringslopp och se vem som har bäst osv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 648
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 866
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter