Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Okej, jag har för mig att det har varit annorlunda förut, men det är ju så det borde funka iaf!

Oavsett så är deadline på onsdag så det borde väl inte vara några problem?? :idea:

KL

nu har vi stått stilla på 19 medlemmar ett tag.. behöver alltså bara 6 st till för att få vårat lopp.. nog finns det fler än nitton som är aktiva på travforumet här på buke?

Här är några jag kommer på så här:
Misscocacola
jari
lines
Ballerina
Natasja
ghost
via
ameo
fnobby
rigolette
mr steven
netted
zandrah

nån som är med på att tjata så mkt att dom inte orkar annat än bli medlem i sulky och i ligan? :D

jaja jag har säkert glömt jätte många.. den där listan var bara de jag kom på för tillfället... men nu tar vi och hjälps åt och tjatar!

Ett första steg kanske är att tjata på dom som redan är medlemmar där, men inte elit än.
Sen ska ni nog inte tjata för mkt om ni vill ha tråden kvar här, för den får nog egentligen inte finnas här.

typiskt.
jaha, hur klarar vi oss till på onsdag?
finslipar lite på upplägget för denna säsong????

Som alltid vill man jättegärna gå in på sidan under uppdateringen! ;)
Jag har som tur var mkt att göra på jobbet fram till onsdag, och sen är jag ledig!

Spännande att se vad det blir för föl!

ja jobbar inatt... va fasen ska ja då hitta på......
INget skolarbete att sitta med... får väl skriva massa inlägg här på buke!
Ja de ska bli spännande o se fölen! ska försköa träna dom ordentligt denna gång!
Men nu har jag ju en tränare som är bäst på löpteknink o ni säger att man ska träna kondis på fölen??
Vilken tränare är bäst att satsa på? Tränare för unghästarna eller tränare för tävlingshästarna???

Jo, det skulle jag oxå vilja ha bra tips om! :)
Fick föl idag, jag är hur nyfiken som helst!!
Men förhoppningsvis går dagarna fort och det är onsdag snart! Har ston att betäcka och hästar att köpa och startanmäla så det blir bråda dagar efter uppdateringen! :D

Jag har redan sulky-abstinens... :crazy:

Vad ska jag göra med all fri-tid jag fick helt plötsligt??? :confused: :confused:

:D

Ah... den här tråden har jag missat alldeles!
Jag har haft ett sulky stall i massor av år, fast hästarna är så dåliga så man skäms för dem. :crazy::rofl: Ett kul sätt att fördriva tiden på när man har lite att göra är det iaf...
stinger heter jag där, fast nån elitmedlem har jag aldrig varit.

stinger heter jag där, fast nån elitmedlem har jag aldrig varit.

Hur kan du säga en sån där sak, när jag inte kan gå in på sidan och kolla upp vad du har för hästar?? :eek: ;)
Har redan abstinens och nu blev det inte bättre, är ju nyfiken! :angel:

Dax nu då att bli elitmedlem?? :D
Ny säsong och allt! :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 841
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur