Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag blev medlem för någon månad sen, och nu börjar prispengarna sakta men säkert rulla in :D

heter efusa förresten :p

Hur kan du säga en sån där sak, när jag inte kan gå in på sidan och kolla upp vad du har för hästar?? :eek: ;)
Har redan abstinens och nu blev det inte bättre, är ju nyfiken! :angel:

Dax nu då att bli elitmedlem?? :D
Ny säsong och allt! :idea:

Haha, lite för segt tycker jag nog det är för att någon abstinens ska uppstå men lite kul är det ju...:D
För att stilla din nyfikenhet så heter mina hästar numera Pro i efternamn. De som är äldre än tre år (säsongen som varit) heter alla något på W som första bokstav. Ingen har dock gjort något större väsen av sig..
Ska förresten passa på att göra lite reklam om man får det här?? för mina två avelshingstar, Western Winner (hisnande) lämnar avk som maxar högt men verkar bli något sena (inväntar treåringssäsongen med spänning) samt Slipsen M.M. bara fantastisk men lämnar föl med riktigt höga index.

Elitmedlemsskap... hm, jag har ju några dagar på mig att fundera...:smirk: Har som inte hajjat poängen med det än.

Aha! :idea: Måste kolla in dina kusar sen då! Du har ingen bra som du skall göra dig av med?? :angel:

Elitmedlemskapet ger en lite mer prylar att hålla ordning på :angel: men ger många bra fördelar oxå. Jag är ganska ny själv (v7 på säsong 22) så har väl inte riktigt koll på allt än. Men träningsrapporter, fler transporter, kunna leda fler bud... det var väl det som avgjorde för min del tror jag. Sen är det en kul grej med ligan. Kunna köra liga lopp. Men med tanke på vilka rutinerade liga medlemmar vi har så vågar jag väl inte ställa upp än på några säsonger... :angel: :D

då får du ansöka till ligan sen så fort sidan kommer upp igen tycker jag! :bump::bump:

Nice!! :bump:

Det tar sig! (sa pyromanen...) :angel:

Då är det snart "bara" 5 kvar! :banana:

kl

Varför står det "alla dina hästtransporter är upptagna" när jag försöker anmäla hästarna? Jag har ju kunnat starta flera stycken på samma dag förut men inte nu tydligen?

Nu måste man köpa hästtransport.
"För att startanmäla krävs det nu att man köper en hästtransport.
En hästtransport kostar 2 500 kr"

Måste man alltså ha en transport per häst man ska starta per dag?

Jag hade bara fått ett ganska uselt stoföl, men alltid bra med ston iaf...

Rock'N'Roll! :D

Ett litet hingstföl - med det sämsta indexet hittills i min sulky karriär (inte så svårt iofs när det bara är min andra säsong :angel:)

Betäckte nästa märr oxå (hon var bara 7 förra säsongen så var lite svårt att göra om henne till avelssto redan då...). :cool:

Annars går min ekonomi rätt utför just nu, hoppas kusarna börjar springa in pengar snart! :banana:

Usch, vad har ni lurat mig till nu...? :D Min äldsta sulkyhäst skulle varit 26 år denna säsongen och nu först blir jag elitmedlem....Tänk vad Bukefalos kan ställa till med...:p :rofl:

Hallå, vad ska man välja för tränare? Ska man satsa på en tränare som är bäst för tränings eller tävlingshästarna???
Innan maxade ju alla mina träningshästar på kondis. Nu har de ju kommit nya dit som inte är maxade.. hur gör ni experter??? Zaga???

knapplån

Det här med betäckningar.. När betäcker ni era ston, har ni någon plan på det? Vissa verkar vilja ha fölen en viss vecka, eller?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 849
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka