Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pampers brukar finnas, ja. Men det är dyrt. De vanligaste butikerna man stöter på som turist är minimarkets/små supermarkets och där får du räkna med att de kostar ungefär dubbelt upp mot i Sverige.
Det lär gå att packa ett paket i underredet på barnvagnen t o m på flyget, så ni bör kunna få med er rätt många blöjor.
Eller så försöker ni göra dem rumsrena !
Jag hade nog satsat på att köpa där ner. Ni ska väl inte stanna där så länge så det kan väl inte röra sig om många paket.
Vi hade syskonvagnen när barnen fick plats i den, grymt bekvämt på alla vis. Den slukade mycket packning
Ok och jag kan inte tänka mig något värre än behöva släpa med mig den till flygplatsen! Men det gick bra alltså? Om jag inte har fel så har/hade ni också en UJ?
Nu vet jag inte om stället ni ska till men vi hittade inte användbara blöjor i rätt storlek (över 12 kg) i hela Arguineguin på Gran Canaria.
Visst, det fanns Pampers och Huggies men fel storlek. Provade tre andra okända märken men de var sämre än sämst med röd rumpa direkt i värmen.
Ok, det var bra att veta!