Jag är gudmor
Japp! Och när jag ska till staden nästa gång ska du vara pälsvakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är gudmor
Emma och Totte (japp, som barnböckerna
Lite OT, men @nordingran, är det för mycket vitt i färgen för att vara ok enligt rasstandarden? Jag tyckte det var fint med mer vitt än de man oftast ser
Bor du där uppe? Jag är ju kulla i botten! Hade placerat dig i StockholmstraktenJag är 38 år och bor i Dalarna. Jag har korthårig collie och eftersom jag var tvungen att ta bort min äldsta hund för ett tag sedan har jag bara en hund nu. Det är tur att han är ett riktigt lyckopiller trots att han ger mig gråa hår ibland!
Bentley, som han heter, och jag tränar och tävlar lydnad och spår tillsammans.
Bor du där uppe? Jag är ju kulla i botten! Hade placerat dig i Stockholmstrakten
Är ofta "hemma" i Orsa så är du inte i helt galet fel ände kanske vi kunde ta en dejt någon gång. Kör Lessjöfors-Vansbro-Mora när jag åker hem och kan med mental förberedelse köra över min studentby Malung i yttersta nödfallKul! Jag är född och uppvuxen här men spenderade ett tiotal år i Stockholm innan jag flyttade tillbaka, så du var inte helt fel ute ändå.
Är ofta "hemma" i Orsa så är du inte i helt galet fel ände kanske vi kunde ta en dejt någon gång. Kör Lessjöfors-Vansbro-Mora när jag åker hem och kan med mental förberedelse köra över min studentby Malung i yttersta nödfall
Va kul! Vi planerar att åka upp med hundarna i höst mellan valpkullarna. Måste få andas lite och ladda om inför förhoppningsvis nästa omgång huggormar
Jag bor på andra sidan Siljan, tar mig alltså lätt till Mora-Orsa.
Va kul! Vi planerar att åka upp med hundarna i höst mellan valpkullarna. Måste få andas lite och ladda om inför förhoppningsvis nästa omgång huggormar
Jag dör
Och @YlvaGDu vet var min brevlåda bor också, va?
Men hallåååå, jag och Svansson vill också passa Rutan! Han kan lära henne massa bra grejer, som att tigga vid matbordet, plundra jordgubbsland och ta upp hela sängenJapp! Och när jag ska till staden nästa gång ska du vara pälsvakt
Men då vet jag. Du tar Rutan och jag tar Svansson! Låter lite lugnare än en huliganvalp ...Men hallåååå, jag och Svansson vill också passa Rutan! Han kan lära henne massa bra grejer, som att tigga vid matbordet, plundra jordgubbsland och ta upp hela sängen
Funkar bra för mig!Men då vet jag. Du tar Rutan och jag tar Svansson! Låter lite lugnare än en huliganvalp ...