Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På kalaset grillades det korv och hamburgare, och serverades läsk, kakor, bullar och tårta... Jag lyckades äta en burgare och dricka vatten, och dagen slutade med 1 point tillgodo! Jag är nöjd och stolt över att jag inte tänkte att äsch jag börjar på måndag istället...
Jag åt ett ägg till frukost, samt min tyngsta last... En latte. Jag måste ha en latte till frukost, kan leva på smulor resten av dagen bara jag får den.
Ska tänka på att äta innan vi åker iväg idag (det är barnkalas det handlar om...) och försöka låta bli att äta där om det inte finns bra alternativ.
Jag vill verkligen gå ner och komma i form! Vill handla fina kläder och känna mig lite snygg och sluta skämmas. Behöver bli av med 10-15 kilo. Satte första delmålet vid -5 kilo... Man kanske ska hitta på belöningar vid varje delmål? Hur gör ni?
Jag har gett upp brödtanken men det finns säkert nåt viktväktar bröd av nån typ. Jag äter iag knäckebröd som brukar vara 1 pro points per skiva.
Ja, i den här diskussionen (viktväkteri, viktnedgång) är det ju helt hopplöst att bo tillsammans med en obotlig gottegris. Jag gör det, och det är helt vansinnigt vad det kräver i karaktär av mig, när maken sitter och snaskar chips, snacks och godis varje kväll.