Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mår du bra på det?
Det är gött det! Testa också att koka blomkål och pressa med potatispress direkt ner på tallriken. Då blir det typ blomkålsrisHoppar in här!
Ska ner från 80kg till 70. Räknar kalorier genom viktklubb. -1,5kg första veckan och känns bra so far. Mitt enda problem är att jag är för lat ör att åka och storhandla så maten blir hemskt tråkig!
Åt dock stekt lax och blomkålsmos igår - alltså who knew att blomkålsmos typ är det godaste som finns i mos-form?!
Det är gött det! Testa också att koka blomkål och pressa med potatispress direkt ner på tallriken. Då blir det typ blomkålsris
Det ska gå att riva den också, men det har jag inte testatÅh det låter också nice! Har tyvärr ingen potatispress
Linssoppa är snabbt, enkelt och billigt! Supermat! (#fattigstudent)Det ska gå att riva den också, men det har jag inte testat
Nu ska jag försöka komma på en snabb, nyttig lunch och försöka klämma in ett pass zumba i vardagsrummet under tiden också.
När du gillar det du ser i spegeln, då har du lagom viktvecka 2: -2,2kg. Är ju egentligen bra men trodde jag hade gått ner mer än 0,7kg.. Köpte dock en ny våg igår och tror jag är tyngre på den än på vågen på jobbet.
Förresten, hur vet man vad ens idealvikt är? BMI köper jag inte då det inte tar hänsyn till kroppsform eller muskelmassa. Jag vill ju ner till 70, och min syster såg ut såhär när jag sa det. Jag är 178cm och "rejäl" i kroppen. Breda axlar, stora ben, breda höfter. Jag har aldrig vägt under 80kg men har alltid haft mage och annat sladder.
Hur tänker ni kring vilken vikt som passar er?
När du gillar det du ser i spegeln, då har du lagom vikt