Tack! Jag är faktiskt ganska stolt.Vilken skillnad! Bra jobbat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag är faktiskt ganska stolt.Vilken skillnad! Bra jobbat!
Vågen har nu visat 57.5kg två dagar i rad så den har väl ryckt upp sig.
Eftersom jag återigen inte är gravid längre (kan man samla ihop alla omgångar med två veckor tills det blir en fullgången?) så har jag alltså drygt 4kg att gå ner igen då.
Kvarg, sushi och sätta igång två pållar får bli receptet.
Fast inte idag. Idag ska jag äta kärleksmums, Naproxen och sörja.
Vad tråkigt att det inte tog sig. Hoppas att hästarna bjussar på lite bra jobbpass i alla fall.
Jag tänkte också hoppa in här och passar på nu när jag ser att vi har samma mål (och utgångspunkt verkar det som).
Jag ska ner till 57-58 och startade på 70,7 för några veckor sen. Vägning igår visade 66,3.
Jag tränar på gym varje dag och äter enligt min sambos deff-diet. Mycket protein, väldigt lite kolhydrater och absolut inget socker eller alkohol. Två gånger i månaden har vi "fuskdagar".
Målet är dels att gå ner i vikt men främst att bli starkare och mer hälsosam.
Heja!Nämen alltså jag måste hoppa in nu och rapportera till någon om mina matvanor för det här håller inte. Har efter en totalt dekadent vinter gått från att äta okey och träna 5 dagar i veckan till att träna 0 dagar i veckan och äta skit. Har lagt på mig typ 5 kilo men det ser ut som mer pga tappat i muskelmassa också. Har nu dessutom dragit på mig ryggskott, något jag inte haft sedan jag började träna Min kropp vill verkligen inte ha det såhär längre. Och inte jag heller, inga kläder passar ju längre!!
Min plan är att börja träna 3 dagar i veckan igen (ta det lugnt i början osv) och strukturera upp maten ordentligt. Måste börja äta ordentlig frukost, laga mat jag kan ta med mig till lunch och inte äta chips till middag. Alltså: 3 ordentliga mål mat per dag (och med ordentlig menar jag bra mat, inte riskakor eller ostkrokar eller mackor) och 3 gruppass i veckan. Gymmade mycket tidigare men har helt tappat sugen med det då jag upplevde att jag inte kom någonstans styrkemässigt. Men ja nu jävlar, på't igen eller nåt.
Ska även köpa en våg. Inget mer "spegeln är bättre" för 1) det är destruktivt för mig att titta på min kropp i spegeln 2) vågen kommer inte ljuga efter den här vinternedgången (eller uppgången beroende på hur man ser på det) 3) måste ha några konkreta resultat så jag fortsätter välja broccolin över pizzan.
Så, ny måndag, nya tag och här är jag. Ursäkta wall of text, kändes bara som att jag måste pränta ner det här för att det ska ske. Ska köpa våg idag eller imorgon och då blir det första statusinrapporteringen.