Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej. Det här går ju inte alls bra. Släpper på dietplanerna tills efter tentan och kör "minska skadorna" istället. I alla fall försöka välja bra mat istället för pizza.
Är det någon av er som testat nutrilett? Funderar på om det kan vara en idé för att kickstarta efter tentan. Typ en vecka med bara påsar och sen två veckor med att byta ut ett mål mat mot påse/påsar.
Hoppar in här. Det här inlägget kunde jag ha skrivit - var tvungen att dubbelkolla att så inte var fallet
Jag tror att när det gäller påsar/pulver/etc så hänger mycket på om man härdar ut eller inte. Det blir en radikal omställning till enformig kost med artificiell smak
Men min (ringa) erfarenhet är att Nutrilett fungerar, om man har den som kickstart i en längre plan som man följer (jag orkade inte fullfölja).
Det funkar för mig.
Det kräver en jäkla disciplin men fuskar man inte så visst funkar det.
Precis. Jag gjorde misstaget att börja under tentaperiod, och blev alldeles för trött. Lär försöka igen under sommaren, för som du säger - det blir en kickstart om man följer den
Får man fråga varför du tycker bättre om Allévo?
@Reykjavik Jaa det återstår väl att se om jag skulle orka hålla ut! Tänker mig att använda det mer som en rivstart, skulle jag i början veta att jag skulle hålla på med det i flera veckor skulle jag nog krokna på andra dagen. Och tentaperioder suger, de har jag fullt sjå med att ta mig igenom trots högt energiintag
@Hyacinth Oj! Bra jobbat! Hur länge ska du hålla på med påsdietandet? Är du hemskt hungrig eller stabiliserar det sig hungerskänslorna efter ett tag?