Jag vägde ju 5 kg mindre när jag köpte min... Haha.
Haha, jag har ätit lika dåligt i ett halvår nu så för mig var det ingen skillnad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vägde ju 5 kg mindre när jag köpte min... Haha.
Hoppas jag fungerar som du. Har minskat kolhydraterna lite, men pasta är ju jordens åttonde underverk, älskar! Därför passar den här dieten mig rätt bra, jag FÅR äta, men det kostar ju lite. Och jag äter definitivt mindre kolhydrater än normalt. Blir spännande att se vad vågen visar på måndag, loggar ALLT, helt ärligt. Känns (nu ) som att VV har ett koncept som kan passa mig i längden, har aldrig tidigare känt så inför en diet faktiskt. Bara gått och väntat på att den ska ta slut!Om man går ner ett par kilo eller mer på en vecka så är det i regel första veckan. När man börjar en diet och kraftigt drar ner på kolhydraterna så släpper kroppen vätska, vilket gör att man jublar på vågen. Men det är bara första veckan, sedan går det oftast långsammare.
Men jag skulle vara jättenöjd med 1.3 på två veckor. Som @zassoo säger, variationerna mellan individider är jättestora. För mig brukar VV funka ungefär så att jag ligger still eller går upp något hekto en vecka, och går ner flera hekto nästa vecka. Men det är den långsiktiga trenden som är viktig, den ska vara neråt.
Bra jobbat! Kul att se resultatVecka tre har flugit förbi! Det har gått förvånansvärt bra igen Har ätit cirka 1900 kcal om dagen. Det blir nog en liten ätardag på lördag, inget extremt men äta ute och kanske ta en öl eller två.
11/02 --- 64.9 kg
18/02 --- 63.7 kg (-1.2)
25/02 --- 63.2 kg (-0.5)
03/03 --- 62.4 kg (-0.8)
Tack! Ja, det känns jättekul!Bra jobbat! Kul att se resultat
Fantastiskt!Jag firar tre veckor utan godis, kakor, snacks och skräpmat. Hurra för mig! Har även mätt mig så att jag har något att jämföra med.
Har 30 om dagenKul, hur många sp ska du äta per dag?
Verkar som det blir fler sp än pp, jag hade 27 pp. Har dock inte koll på hur förhållandet ser ut mellan dem.
Aha, då kan jag sluta spamma VV:s usla support alltså. Att de inte svarade så då, istället för att tala om för mig att jag skulle ändra inställningarna vilket inte löste problemetVerkar som det blir fler sp än pp, jag hade 27 pp. Har dock inte koll på hur förhållandet ser ut mellan dem.
Smygvägde mig innan, 4 hekto ner denna veckan hittills, nu gäller det att sköta helgen snyggt!Tack! Ja, det känns jättekul!
Vet faktiskt inte, något är dock ändrat.... Hade man PP + VB (veckobonus) då också? Jag har tillexempel 30 SP per dag + 42 VP som jag kan nalla av.
Japp, veckobonus innan också, 49 stycken.Smygvägde mig innan, 4 hekto ner denna veckan hittills, nu gäller det att sköta helgen snyggt!
Vet faktiskt inte, något är dock ändrat.... Hade man PP + VB (veckobonus) då också? Jag har tillexempel 30 SP per dag + 42 VP som jag kan nalla av.
Var frukt och grönsaker gratis innan också? Det förvånar mig lite faktiskt, att det är helt gratis. Äter väl en tre - fyra stycken om dagen ibland, hade jag räknat kalorier hade det ju hamnat på runt 200. Jättebra att kunna ta till när suget smäller till framför TV:n.Japp, veckobonus innan också, 49 stycken.
Vill minnas att jag hade 26 PP + 40 VB. Eller nåt.Smygvägde mig innan, 4 hekto ner denna veckan hittills, nu gäller det att sköta helgen snyggt!
Ja det var gratis.Var frukt och grönsaker gratis innan också? Det förvånar mig lite faktiskt, att det är helt gratis. Äter väl en tre - fyra stycken om dagen ibland, hade jag räknat kalorier hade det ju hamnat på runt 200. Jättebra att kunna ta till när suget smäller till framför TV:n.