Vikttråden 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller hur? Jag gick upp 1,4 kg inför senaste mensen och några dagar senare hade jag tappat 2,2 kg. Hejsan vad det svänger. :p

Jag har gått ner totalt 5,6 kg nu och snittar på -0,8kg per vecka. Känns fint! :)
Wow! Åh, vad jag hoppas att jag ska gå ner med VV. Har provat de flesta andra dieter, men har inte lyckats fortsätta/hålla någon i längden.

Eller hur? Jag gick upp 1,4 kg inför senaste mensen och några dagar senare hade jag tappat 2,2 kg. Hejsan vad det svänger. :p

Jag har gått ner totalt 5,6 kg nu och snittar på -0,8kg per vecka. Känns fint! :)

Ja, det är bra att ha det i åtanke för att inte bli förvirrad :D

Bra jobbat! :)

Jag hoppar faktiskt över att väga mig den veckan, känner mig som en ballong och är mycket mer sötsugen, så det får vara en pausvecka så tar jag nya tag sen igen när kroppen och humöret är jämnare igen;)

Högst troligt :) Många samlar på sig en hel del vätska inför och under mensen.

Hoppas det är så runt ägglossning med tanke på att jag tom gått upp vid den mätningen!

Igår hade jag poäng över och vi skulle mysa till det med fika. Jag fick äta fem små minikakor. Det slutade med hela asken. .. Får jag skylla det på mensen som kom och sabbade ännu en månad?

Besviken. Två veckor nu, loggat allt och inte fuskat. Minus 1,3 totalt. Mensen tog slut igår, så den kan jag inte skylla på.

Lite ;)

Jag har gjorde en gastric bypass (eller jag gjorde väl inte så mkt, sövd ;) ). Och än så länge fungerar det fint, opererades oktober 2014.
Okej! Ändå imponerande! Tror mina portioner lätt blir alldeles för stora, har svårt att känna ordentlig mättnad. Kan äta MYCKET, och måste ställa om och känna efter när jag faktiskt är nöjd. Hur mycket får du i dig, kalorimässigt sett? Äter du helt vanligt nu, eller dietar du?

Okej! Ändå imponerande! Tror mina portioner lätt blir alldeles för stora, har svårt att känna ordentlig mättnad. Kan äta MYCKET, och måste ställa om och känna efter när jag faktiskt är nöjd. Hur mycket får du i dig, kalorimässigt sett? Äter du helt vanligt nu, eller dietar du?

Runt 1200kcal/dag.

Jag tänker över vad jag äter men över tid äter jag allt, även godis.

4 veckor utan godis. Ska köra 2 till men sen ska jag till Nice 4 dgr och då tänker jag inte ha förbud.
Tränat 43 pass under jan och feb.
Vågen har hoppat ner till 59.5 kg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 656
Senast: Takire
·
Mat Jag har börjat fundera lite kring mina frukostvanor... De är inte direkt dåliga, kunde ha varit värre, men ganska tråkiga och skulle nog...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 555
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 129
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar