1.3 är BRA på två veckor. Förvänta dig inte det orimliga.Besviken. Två veckor nu, loggat allt och inte fuskat. Minus 1,3 totalt. Mensen tog slut igår, så den kan jag inte skylla på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1.3 är BRA på två veckor. Förvänta dig inte det orimliga.Besviken. Två veckor nu, loggat allt och inte fuskat. Minus 1,3 totalt. Mensen tog slut igår, så den kan jag inte skylla på.
Tycker du det? Folk verkar gå ner det dubbla på bara en vecka. Var stolt över att jag skött mig så bra och trodde det skulle göra mer på vågen faktiskt1.3 är BRA på två veckor. Förvänta dig inte det orimliga.
Tycker du det? Folk verkar gå ner det dubbla på bara en vecka. Var stolt över att jag skött mig så bra och trodde det skulle göra mer på vågen faktiskt
Jag tycker också det är ett kanonresultat, fortsätt på din inslagna väg! Regel nummer ett när det gäller viktminskning är att inte jämföra sig med alla andra. Förutsättningarna är aldrig likadana. Startvikt, hur kroppen reagerar på olika näringsämnen, förmåga att samla/släppa vätska, familjeförhållanden, hur mycket tid man har att lägga på "projekt viktminskning", osv osv osv... Lägg därtill att förändringar inte alltid visar sig på vågen direkt. Ibland minskar man i omkrets istället vilket inte vågen tar hänsyn till. Och ibland är kroppen bara lite tjurig och vill hålla fast vid kilona, men det släpper oftast lite senare om man bara har lite tålamod och kör på.
Som sagt, fortsätt som du har gjort så kommer det ge resultat
Tack för peppet, det behöver jag just nu känner jag. Det är ju egentligen inget att hänga läpp för, jag har ju faktiskt fått minus på vågen och jag är en liten bit närmre mitt mål.Jag tycker också det är ett kanonresultat, fortsätt på din inslagna väg! Regel nummer ett när det gäller viktminskning är att inte jämföra sig med alla andra. Förutsättningarna är aldrig likadana. Startvikt, hur kroppen reagerar på olika näringsämnen, förmåga att samla/släppa vätska, familjeförhållanden, hur mycket tid man har att lägga på "projekt viktminskning", osv osv osv... Lägg därtill att förändringar inte alltid visar sig på vågen direkt. Ibland minskar man i omkrets istället vilket inte vågen tar hänsyn till. Och ibland är kroppen bara lite tjurig och vill hålla fast vid kilona, men det släpper oftast lite senare om man bara har lite tålamod och kör på.
Som sagt, fortsätt som du har gjort så kommer det ge resultat
Men frukosten är det svåra? Går upp och sen till stallet och fodrar och släpper ut, så när jag kommer hem igen är jag hungrig. Vad äter ni? Kör mycket på knäcke med stekt ägg nu, men inser att det är massor med kcl jag får i mig här...
Sådär, nu är äntligen vågar inhandlade en till mig och en till min mat Har ju redan kört en vecka ungefär men får köra startvikten från idag.
Jag väger nu 63kg och mitt mål är 55.
Jag har räknat kalorier nu med hjälp av en app och äter ca 1000-1500 kalorier/ dag. Meningen är att jag ska ha någon ätardag i veckan sen men väntar lite med det.
Jag motionerar inget extra än, men planen är att lägga in promenader och joggingturer så småningom när isen försvunnit här. Men rör mig mycket i jobbet och rider 1-3 vanligtvis 1-3 hästar dagligen samt stalljobb.
Jobbar nu på att hitta matalternativ som är goda men okej i kalorimängd, omelett är helt klart en favorit och knäckebröd med makrill filéer i tomatsås.
Lax med grönsaker till lunch.
Men frukosten är det svåra? Går upp och sen till stallet och fodrar och släpper ut, så när jag kommer hem igen är jag hungrig. Vad äter ni? Kör mycket på knäcke med stekt ägg nu, men inser att det är massor med kcl jag får i mig här...
@Sleepan Samma här ju, provade dock bröllopsklänningen i helgen och den sitter ju faktiskt bra! Så jag ska nog inte gå ner i vikt egentligen, inte för det syftet iaf
Tycker du det? Folk verkar gå ner det dubbla på bara en vecka. Var stolt över att jag skött mig så bra och trodde det skulle göra mer på vågen faktiskt
Om man går ner ett par kilo eller mer på en vecka så är det i regel första veckan. När man börjar en diet och kraftigt drar ner på kolhydraterna så släpper kroppen vätska, vilket gör att man jublar på vågen. Men det är bara första veckan, sedan går det oftast långsammare.Tycker du det? Folk verkar gå ner det dubbla på bara en vecka. Var stolt över att jag skött mig så bra och trodde det skulle göra mer på vågen faktiskt