Viktminskning - friskvård

Soapbubble

Trådstartare
Jag har friskvårdsbidrag kvar och funderar om det finns något viktminskningsprogram där man kan betala flera månader på en gång. VV och viktklubben betalar man per månad och jag vill passa på att utnyttja mitt friskvårdsbidrag för 2018 ca 2000kr idag/imorgon.
 
Jag har friskvårdsbidrag kvar och funderar om det finns något viktminskningsprogram där man kan betala flera månader på en gång. VV och viktklubben betalar man per månad och jag vill passa på att utnyttja mitt friskvårdsbidrag för 2018 ca 2000kr idag/imorgon.
Jag har inget tips, men en fråga. Får man nyttja friskvårdsbidraget till viktminskning? Det trodde inte jag.
 
Viktminskning/kostrådgivning räknas som friskvård liksom massage och solterapi mm. (Jag upptäckte att man kan beställa båda det ens och det andra via löneportalen då mitt problem har löst sig.)
 
Ö
FFF854DC-3905-4898-B3DC-EBE1416B5947.png

Hahaha, hur drar man gränsen här eg?
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 671
Senast: Oh_really
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 170
Senast: kolblakkur
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 766
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp