vikt och längd.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vikt och längd.

Växer era alltid i takt? Ska jag klämma i minstingen i en body måste den vara storlek 86 i bålen men armar och ben håller inte ens 74-längd....

Hmm,Hampus kunde inte ha nästan några av sina 68 då han var lite för knubbig för dem,utan vi hoppade direkt på 74;a som visserligen är för långa men han slipper se ut som en stoppad korv i dem,ser lite lustigt ut då han är rätt kort,men knubbig :crazy:

Barn 1: Pojke 5 år och 8 mån, 116 cm och 19 kg
Barn 2: Flicka 1 år och 8 mån, ca 82 cm och 12 kg

Barn nr 1: Pojke född -92. (dec, så han är ju 13 länge än..)

Han väger omkring 55 kg och är 168 cm lång. Skostl 43.
Han ska till Kungsberget m kompisar på tisdag, annars hade jag haft noll koll på dessa uppgifter... Man håller liksom inte kollen på samma sätt när dom blir större.

Barn nr 2: Flicka född -97.

Hon väger ca 46 kg och är 135 lång ungefär. Skostl 37.
Hon har varit knubbig ända sedan 4 års ålder, innan dess var hon nästan åt andra hållet istället. Men hon är ju matglad också.. :p

Pojke 1: 5år, 112cm, 18kg med kläder
Pojke 2: 2.5år, 93cm, 13kg utan kläder

*kl*

Tjej, snart 6 år 122 cm, 19 kg och 31 i skostorlek.

Hon har nog jättekonstiga mått för klädstorlekar stämmer inte alls. För att byxor skall ha lagom längd behövs ca 116. Då ofta förstora i midjan. Tröjor kan inte vara mindre än 122 för då blir de för korta i armarna. Har även tröjor i 128 som ser helt lagom ut. 128 påstår Lindex är 8 år...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 834
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 292
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 458
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka