Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Storfootar kallar jag dem! Vikt vet jag faktiskt inte, men de är som utsträckta, så magarna är obefintliga (hade jag lagt ut bilder och de var hästar hade jag väl fått rådet att öka mängden KRAFFT )
Barn 1: Pojke, 15 år i sommar 176 cm, 64 kg, 42 i skor
Barn 2: Pojke, snart 13 år 150, 40 kg och 37 i skor
Barn 3: Pojke, snart 11 år 148 cm, 43 kg och 38 i skor
Kan tilläggas att både jag och min man är korta så vår äldsta är förbi oss bäggetvå. Mellanpojken är mer som mig, liten och pyrelig. Men han var den som var störst vid födseln av dom tre.
Visst är det jobbigt med matproblem ? Har också haft matproblem med min äldsta som haft otroligt svårt att hålla vikten (trots mängder av extraåtgärder, specialkost mm), vägde vid tiden för operation (2 år gammal) knappt 9 kg och var rätt så redigt underviktig. Kort är hon med, var då drygt 80 cm lång. Nu ett knappt halvår efter op väger hon 12,5 kg och är ca 87 cm lång, är fortfarande liten, men helt inom det normala ändå i storlek. Underbart är livet nu
Minstingen är inte heller stor (men det är nog generna), pojke 7 mån, väger drygt 8 kg och är kring 67 lång (ska till bvc nästa vecka och få exakta mått).
Jepp, hon ligger på översta kurvorna vad gäller vikt, längd och huvudomfång! Men enligt min mor så växte jag också fort och var tidigt utvecklad. Och som doktorn sa så växer hon ju jämnt och då är det ingen fara. Fast kläderna växs ur äckligt fort just nu...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Ja jag tycker man borde ändra namnen. Att kalla de öppna när de i realiteten inte är öppna blir liksom bara konstigt. Kalla det för vad...
Ekonomi & Juridik Ja jag förstår säljarna också, jag själv skulle nog tagit tillbaka men alla väljer själva. Jag hoppas bara att vi hittar en lösning nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.