*VIDEO!* Min hund!

Sv: *VIDEO!* Min hund!

Vilken ursöt liten tuss! :love:

Vilken fin film du gjort också. Vad har du gjort den i för program? :D

yahoo-supercontent.gif
 
Sv: *VIDEO!* Min hund!

hejhej vilken fin film du fick till så söt hund du har så vit o blank päls,
så pluttig,själv har jag en bernersennen på 9 veckor är full fart kanske jag får till o göra en liten film hihi:rofl:
 
Sv: *VIDEO!* Min hund!

Tack tack alla!:D va glad jag blir:p Nezzy är en Klipt (Bichon) Havanais, Jag har gjort filmen i "Windows movie maker" Alla som har en XP-Dator har det programet, Gå in på Start, Alla program, Tillbehör och sedan på Underhållning, Det är lite svårt att förstå först men sen fattar man:rofl: för att göra det lite lättare så kan man gå in i mappen där man har bilderna som man vill använda, sen är det bara att "dra" dom till Windows movie maker:smirk: Lycka till!
 
Sv: *VIDEO!* Min hund!

Herregud vad sött!:love:
Får jag fråga vad låten heter? Var urgullig!

Heheh, jag visst får man det:) Låten heter "Cuppy Cake song" och jag tror att det är Mary-Kate eller Ashley Osslen som sjunger den, men jag vet inte riktigt:p
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 499
Senast: Sezziyanen
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 525
Senast: hundtant
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
933
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 102
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp