Meeeeeeen var är bilderna?Jag har ett svar: Norrsken plus när det är stjärnklart långt ute i skogen så man verkligen ser stjärnorna utan ljusföroreningar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meeeeeeen var är bilderna?Jag har ett svar: Norrsken plus när det är stjärnklart långt ute i skogen så man verkligen ser stjärnorna utan ljusföroreningar
gick av ner till roten, fick ut halva, den andra är kvar bara med rötter.Blödningen?? En avbiten tand blöder inte,eller bet du av den långt ner i käken?
Meeeeeeen var är bilderna?
Ajjjjjjjjjjjjjjjjgick av ner till roten, fick ut halva, den andra är kvar bara med rötter.
Det värker lite, och molande ska vi inte tala om.Ajjjjjjjjjjjjjjjj
Det värker lite, och molande ska vi inte tala om.
Målar naglarna och inser sorgset att jag ska upp klockan sex fört att ta tåget till Stockholm med katten
Det värker lite, och molande ska vi inte tala om.
Välkomna! Ni får väl passa på att äta god sushi?
De där gångerna när solen skiner, snön alldeles vit och det är helt underbart att vara ute, en krispig natt, stjärnklart och stå och titta på stjärnorna när det nyper lite i näsan. Och det jag saknar allra mest när jag inte har häst, alla busgalopper i snö som yr runt, tolka efter hästen (fast det skulle jag nog inte våga längre ) eller en slädtur, nere i fårskinnsfällar, och flyga fram över snövägar.Kan inte hitta något positivt med sk "svensk vinter". Norrut är det extremt mycket snö, halt, isigt och svinkallt. Här är det snålblåst, iskallt, enda fördelen är att man slipper den massiva snön. VARFÖR bor vi Sverige under vintern? Älskar vi att plåga oss själva? Gillar vi att vara lite svårmodiga? Gillar vi mörkret som lägger sig över oss halvårsvis? Gillar vi isiga vindar som piskar oss i ansiktet, att halka på isfläckar, att gå runt som stela pinnar och frysa. Att alltid skynda oss från punkt A till B och hoppas på att slippa frysa ihjäl på vägen. Vad är vi för sjuka självplågande människor egentligen??
Bakgrunden är att många elever över hela USA gick ut ur klassrummen i sjutton minuter, en minut för varje död i Sacramento för att protestera mot USA vapenlagar. Något som fick många Trumpister och alt-right att gå i taket.
Detta inlägg kan flyttas till gnälltråden om så önskas @Gnist
Den skolskjutningen var i Florida ... Sacramento ar Californien's huvudstad.