Vi som väntar kattungar!!

Sv: Vi som väntar kattungar!!

KL

Nu håller min katt på och får ungar i min TV-bänk:banana:. Det har kommit en som var mycket vit och lite svart eller grå:laugh:. Kattmamman bara smet in där utan att det var bäddat eller nånting alls. men jag hann lägga en handduk under iaf så att ungarna fick nånting än bara en hård träskiva att födas på:bow:.

Troligtvis kommer det att bli mellan 4-6 stycken med tanke på hennes mage. hon fick fem förra året och då var magen mindre:D.

Och nu måste jag åka till skolan snart:devil:. Jag vill ju vara med!!!!! Men mamma får passa istället:)

Det har kommit en svart också:D. Den är mest svart och lite vitt på den. Duktiga mammakatt väntade tills jag kom hem från skolan igen innan hon fick några fler:D.

Vi har fått kattungar.
3 st blandade randiga.
Dottern fiskade upp dem ur ett stenröse under en gran.
De är ett par dagar gamla och så efterlängtade.

Det kommer att komma bilder:D. Men vill inte störa nu. Dessutom är det så mörkt under tv-bänken att det bara blänker när blixten kommer på. så jag får knäppa när jag flyttat dem till ett annat ställe. De har ju bäddat i en så fin låda redan:D

Det har kommit en till också förresten:D. En vit med svarta prickar typ:d. Ursöt:love:. också är det redan en tingad^^. Men jag vet inte vilken än, men det var en som tingade som vill välja först:p

Senast ändrad:

Nu har det kommit en till liten kisse på morgonen:D. En vit med svarta fläckar på:p. Också extremt gullig. bilder kommer, nog, under dagen:D

Grattis Inte_Ung ocg Sandan!!!:):love:

Ariel idag 62 dygn och nu tror jag verkligen det är på g igen.:D
Hon har pratat och varit så kelsjuk hela natten, följt mig överallt.
Igårkväll när hon låg hos mig kände jag som vågor över magen+ att magen är hård till och från.

KL

Här kommer det några, inte så bra, bilder på våra små nya kissar:D det blev fyra stycken. Den sista kom nu på morgonen och väckte mig, så den drog ut på tiden lite

En bild på alla i en hög:
14892_1211038717.jpg

Den första, ligger i armhålan:
31676_1211038784.jpg

Här har det kommit tre stycken:D. Trodde då att det skulle vara slut eftersom det inte kom någon under kvällen, men icke.
95725_1211039171.jpg

Alla fyra:
31745_1211039256.jpg

forts.

Här är den första ungen:
29253_1211039333.jpg

Igen:
15120_1211039396.jpg

Tvåan från vänster är den som överraskade i morse:
30210_1211039214.jpg

Nummer tre:D:
43197_1211039296.jpg

Hehe, första kortet. Det blev bara svansen^^:
86556_1211039599.jpg

Det var väl de kort vi hade nu då:p. men det kommer nya när de är lite större, och finare:p

Nu har min katt fått (sköldpaddsfärgad)
En vart tre färgad kanske sköldpadda en vart helorange och en vart vit/svart:love:

64 dygn idag och Ariel boar verkligen överallt där hon inte ska:crazy:

Har gjort igjordning FYRA st bolådor och satt i olika delar av huset, men hon bäddar istället i garderober som hon är en mästare på att få upp:Doch i tv-hyllan.

nu har vi fått ungar blev 5 stycken!!! bilder kommer inom kort!

Igår hämtade vi hem våran ena hona (Tia) från Norge där hon har varit på herrbesök :) Så nu håller vi tummarna för att det blir bebisar runt den 18/7 :bump:

tia.jpg
heart.gif
perfy.jpg

Mamma: S*Eikefjord's Tequila Rose**********Pappa: EC (N)Moss Cat's Perfy Poter

Senast ändrad:

Grattis Nussikan vilka vackra föräldrar!!:love:

Nya bilder på Ariel 64 dygn, vi har klippt magen och rumpan på henne eftersom hon är lååånghårig.

20617835.jpg

20617836.jpg

20617837.jpg

Vad tror ni, dags snart??

Liknande trådar

Övr. Katt Hej alla kattvänner, Jag har fått hem en ny liten bekantskap som numera hunnit med att bo hos oss i tre veckor. Hon är fantastiskt fin...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 979
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Vad väger era katter? Skriv ålder och vad det är för ras.:):bump: S*Pärlemors Blue Marly, Perser, 3 år 3,7kg Ariel, Huskatt...
Svar
10
· Visningar
3 561
Senast: pajaztar
·
Övr. Katt Min sista kvarvarande seniorkisse åker förmodligen till katternas himmel efter veterinärkoll på onsdag :cry: . (finns ingen anledning...
Svar
10
· Visningar
1 454
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama