Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! jag är ny här, och min katt väntar också kattungar! Jag tror det iaf, hennes mage är ganska rund, och hon går ganska långsamt. Däremot äter hon nästan ingenting, och det som kommer ut det är löst..är det farligt? har någon annan av er varit med om något liknande?
vore tacksam för svar
Vår katt fick ungar för typ 1-2 veckor sen...
Först fick ådi sen maja...
sammanlagt 7 ungar äntligen är alla utom en dödade!
den som är kvar diar som för sju katter, han diar av både maja & ådi!(ådi= biolgiska mamman, maja= ådis mamma)
Han är så rund att han knappt kan gå!
varför dödade ni dom??? kunde ni inte sålt eller gett bort dom..
Vår katt fick ungar för typ 1-2 veckor sen...
Först fick ådi sen maja...
sammanlagt 7 ungar äntligen är alla utom en dödade!
den som är kvar diar som för sju katter, han diar av både maja & ådi!(ådi= biolgiska mamman, maja= ådis mamma)
Han är så rund att han knappt kan gå!
vem vill ha kattungar?
Tydligen ni eftersom ni fick 2 kullar.
Det får man ju verkligen hoppas att det är. Men å andra sidan finns det gott om idioter också.
vem vill ha kattungar?
Kort sagt: Varför inte bara kastrera om man inte vill ha några kattungar i sitt hem?
Vi väntar troligen kattungar utan att det är planerat. Min unghona har skaffat sig pojkvän utan att vi ens märkt det. Så veterinärtiden som var bokad för att kastrera henne är numera avbokad. Dock tänker jag göra allt jag kan för att placera ut ungarna i nya hem.
Har aldrig haft egna kattungar så det blir spännande och lite oroligt är det ju. Upptäckte för en vecka sedan att hon börjar bli rund så vi vet inte riktigt hur långt gången hon är.
Pappan är troligen svart och hon är "blå" eller blyertsgrå så det lär ju inte komma några färgklickar känns det som