Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

inte på grand prix. Satsar mer på avel och få fram hög gp på mina hästar. Men har inte lust att lägga en massa pengar på att köpa pass så det går inte så fort :p

hur går det för dig då?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

"Tack för givet..." Givetvis ska det stå TAR för givet i mitt förra inlägg :p

För mig får det hyfsat. Har inte satsat på GP så länge, men framgångarna kommer nog snart hoppas jag. Bästa hästplacering är 24 och bästa veckoranking är 21. Då anmälde jag ändå 4 hästar om dagen, vilket inte är så smart om hästarna suger :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

haha, fattade att det var det du menade ;)

ligger på total placering runt 100 varje vecka. Orkar inte riktigt engagera mig mer för att förbättra det ordentligt...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har inte satsat särskilt mycket på Grand Prix, det går väl halvbra. Har hamnat runt 30 -40 plats totalt senaste veckorna. Jag är nöjd bara jag får fontänen.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Jag har fasat för enhörningsmålet, och det har funnits på kontorssidan ett tag utan att jag kände för att ta tag i det. Men så köpte jag mig ett sto - och får enhörningsföl på första betäckningen! Vem vet, man kanske ska fortsätta lite smått med enhörningarna för att se om det blir något? Det blev en hingst som kommer att på 355.06 i GP, så det är väl ganska hyffsat? Skönt i alla fall att ha det ur världen! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Köpte du ett enhörningssto som du betäckte?

Verkar ju fan omöjligt att få tag i en enhörning om man inte vill lägga massvis med pass på att köpa en:crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Köpte du ett enhörningssto som du betäckte?

Verkar ju fan omöjligt att få tag i en enhörning om man inte vill lägga massvis med pass på att köpa en:crazy:

Japp. :) Jag gav 2 pass + 4000e om jag minns rätt. Tröstade mig med att jag snart får ett pass från gammelhästen... x)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Om man vill satsa lite mer på GP, vad ska man leta efter för hästar då?

Nu har jag två halvdåliga hästar som får gå alla GP-tävlingar bara för att få pengarna varje dag :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fontänen är guld värd så topp 100 tycker jag absolut man ska satsa på :)

Jag har inte bra hästar till alla dagar, men hyfsade. PRE och Lusitano verkar klara sig ganska bra alla dagar, annars är det travare till trav, fullblod till galopp, AT till fälttävlan och hannoveranare till hoppning. En riktigt bra häst kostar dock multum...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vad är fontänen, vad gör den?

Jag köpte nyss en PRE för 80000e med massa SM-föremål och så fick den på sig Hefaistos hästskor så kanske att den lyckas lite bättre än de jag redan har :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Köpte du ett enhörningssto som du betäckte?

Verkar ju fan omöjligt att få tag i en enhörning om man inte vill lägga massvis med pass på att köpa en:crazy:

Hehe på .com sidan så fick jag tag på dräktigt enhörningssto för 6000

och på svenska blev det 10 000 och 3 pass så inte så farligt
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Man får en fontän istället för vattenkopp till hästen. Fontänen ger +6 i energi istället för +2, jag tycker det gör jättestor skillnad bl.a. vid föllekar. När jag leker med mina föl, oavsett årstid, så hinner jag lägga dom med 1 h tillgodo och över 20% i energi när de är färdiglekta :)

Nominous: Vad är du beredd att ge för en enhörning?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det är ju bara marginella skillnader. Nu går han oftast grand prix så blir inte lektioner varje dag riktigt.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nä men precis.Men du jag tror jag kör på en betäckning nu. Kan inte vänta på vad det blir får nåt fint :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nominous: Vad är du beredd att ge för en enhörning?

Oj jag har ingen aning riktigt vad de är värda. Men jag må väl vänta tills jag har några hästar att döda så jag får några pass :p
Visst är det när de är över 30 som man får ett pass när de dör? Dör de då av sig själva när de blir så gamla? Eller ska man missköta dem?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Jaha, då har jag hittat tillbaka, en kort stund iaf... Har legat nere rätt rejält med mitt howrse:ande. Tappade helt sugen efter att min enhörning vägrade att få enhörningsföl. Ikväll (om jag hinner) blir det ett nytt försök, eller i morgon. På 20 försök har jag inte lyckats få en enda enhörning, trots att jag gjort allt enligt konstens alla regler. Känns lätt hopplöst. :grin:

Men jag ska göra ett försök till får vi se. :angel:

Annars så har jag en massa SM-föremål på internationella-, brittiska-, kanadensiska-, australiensiska-, amerikanska- och spanska sidan som jag gärna byter mot samma föremål på svenska sidan. Hör av Er om intresse finns.
Jag heter Jazz't på svenska och deheex på alla andra.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Efter 25 år så börjar hälsan gå ned på dem och de dör när den blir för dålig. Om inte så är det bara att missköta den efter 29 år 10 månader eller nåt så dör den väl inom några åldringar. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 155
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp