Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Man lär sig av sina misstag dock, jag kommer aldrig mer att köpa en häst utan att titta in på dess sida igen. Läste bara bra GP, sto, AT... och tänkte att jag gjorde ett klipp alternativt skulle hamna i en het budgivning. Fast vad gulligt av dig :love: Verkar vara väldigt vanligt med blandraser bland AT? Eller är det bara att det är ovanligt bland araberna?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag slickade mina sår genom att betäcka mitt avelssto med en äckelgrym hingst istället. Använde mitt sista fruktbarhetsspö så jag hoppas att det blir någon annan färg än skimmel eller flugskimmel, det här stoet verkar typ inte kunna ge något annat men jag tycker att de är sååå fula. Är osäker på om jag vill ha hingstar eller ston, det går väl inte att få olika? Hingstar blir guldgruvor för att jag kan skicka ut betäckningar och stona för att jag kan ta föl efter dem. Vad föredrar ni att få?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag vill alltid få ston jag :D jag tycker inte hingstarna är gynnsamma. Fast det beror väl på vad man har för hingst. Men det finns aldrig någon bra hingst tillgänglig i min ras så jag får smöra för nån för att hitta :p Men det är klart, om jag hade en superhingst i min ras kanske den skulle bli attraktiv?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Förmodligen. Jag brukar också vilja ha ston, men en grym hingst kan ju dra in 4500e (till och med 6000e?) om dagen om man får napp på alla avelserbjudanden man lägger ut. Inte fy skam... :d
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

precis, det gör min bästa hingst nu :)

men annars vill jag nog ha ston så jag kan fortsätta avla!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag fyller alltid i att de ska vara renrasiga, håller med om att det finns en hel del korsningar...

F.ö. så föredrar jag nog ston. Men betäcker nästan bara med mina egna hästar eftersom hingstarna som ligger ute är för dåliga. Älskar Zeus blixt :p Vill du ha en bra AT så ta en titt på mina hästar, nästan alla under fliken "Sweden" är till salu. Heter Pålle88.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Denise vill jag gärna ha ett pass/sm-föremål för. Melina kostar bara equus. Lägg ett bud ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Visst åldras hästarna inte om man inte gör något alls med dem? Jag vill vänta med föllekarna tills det är vår...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

så länge du inte går in på deras sida så händer inget alls med dem :)

fast det finns ju föllekar anpassade för vintern också
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har varit inne på deras sida men har inte varken matat dem elelr gjort annat, verkar funka. Jag vet att det ska finnas scheman för vintern med men jag hittar dem inte :(
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

googla på foal games craxor så hittar du :)

då kan du välja precis vilka förutsättningar du har
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Funderar på om jag ska ta och betäcka sto't nu. Hur snabbt har du tänkt jobba upp färdigheterna på Perrin? :D Så jag vet om det är värt att vänta några dar till och han får bättre färdigheter? :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Han är nu fetstilad i alla färdigheter. Ger lektioner med honom varje dag men det är ju bara marginella förbättringar :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Min ena är fetstilad på allt utom Snabbhet. Vad ska jag göra för att han ska få fetstil där? Är det bara lektioner? Han får bara 0,095% plus på lektioner.. Det är en Welsh.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

träna trav, galopp eller ridning i brantbacke i 30 minuter eller 1 timme. Då får du träning i snabbhet :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Lektionerna hjälper inte till att fetstila, deras poäng är bara en "bonus" :)

Hur går det för er andra i Grand Prix?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

det går dåligt! :mad:

mina hannoveranare placerar sig runt plats 100 i hoppning, annars är jag nere på runt plats 300... Och då är de ändå bra hannoveranare. Vill inte behöva köpa andra raser bara för att få bättre placeringar i GP :crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Oj! :p Tyvärr räcker det inte med en ras om man ska komma nån vart, men förstår att du inte vill köpa en massa nya hästar heller. Tack för givet att du inte satsar stenhårt heller?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 763
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp