Sv: Vi som ska ha snart...
Nej jag jobbar fortfarande, planen är att jag ska gå min sista dag nästa måndag, den 3e. Jobbar bara fyra dagar den här veckan iaf, så det ska nog vara lugnt, skönt med långhelg.
Jobbar ju bara tre timmar om dagen så det är rätt lugnt. Det värsta är att man ska orka diska och laga mat hemma också.
Vad jobbigt att du har så ont, din stackare! Jag har bara dessa
förvärkar som bråkar med mig, jobbigt när de kommer när man stressar till tåget (ja, dvs då vaggar jag i något högre tempo än jag vaggar vanligtvis.
) eller liknande. Men lysande tillfällen att träna på profylaxen, så ska väl inte klaga. Tycker det känns mest när man ska försöka vända sig i sängen, det är mitt ständiga gissel.
Har också haft problem med att kunna somna om, låg vaken ett par timmar häromnatten, inatt sov jag faktiskt bra (ja, bortsett från de där fem toabesöken såklart.
). Men skönt att det är sista dagen idag, då kan du vila under dagarna sen, då gör det inte så mycket om du är vaken om nätterna.
Har fått min gungstol nu, är jättemysigt att sitta i den om nätterna när man har svårt att sova. Rekommenderas.
Drömde om bebisen inatt, den sparkade jättestarkt, det var så man kunde ta tag om hela foten genom magen. Man såg precis hur foten såg ut, tycker den kan komma ut nu så man kan mysa med den.
Är sjukt kramig för tillfället, det har säkert med hormoner att göra.
(Mitt bidrag till SM i smileys, vad säger ni?)