Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till tråden, och välkommen i "visomkämparmedhögergaloppen"-klubben. Min medryttarhäst har varit ridhäst länge men det har nog varit högst godtyckligt vilken galopp det fattades. Men nu börjar det ordna upp sig! Har du ingen bild på din pålle?
Skulle gärna dela med mig av bilder, men förstår inte hur jag ska få in dem i inlägget? Kommer bara upp en ruta om URL, kan inte bläddra bland min dators dokument (som jag är van att kunna göra när jag ska ladda upp bilder någonstans...). Kan bara vara jag som är korkad, men så får det vara
Förmodligen ingen som läser detta inlägget men ÄNDÅ! TACK för de otroligt upplyftande och roliga bilderna hörrdu!! Jag brast ut i gapskratt för just så hemsk kan min dam se ut emellanåt och att du överlevde en tävling med humorn i behåll efter den uppvisningen ger mig hopp om att jag också någon dag skall våga mig ut på tävlingsbanorna.
Jaha, var det inte svårare än så
Har inte så många bilder på "stjärnan", får se till att fixa fler i veckan. Här kommer två iaf!
Något illa uppställd och fortfarande omusklad, men söt ändå!
Ett longeringspass i januari, (och första gången sambo longerar).
Välkommen till tråden, och välkommen i "visomkämparmedhögergaloppen"-klubben. Min medryttarhäst har varit ridhäst länge men det har nog varit högst godtyckligt vilken galopp det fattades. Men nu börjar det ordna upp sig! Har du ingen bild på din pålle?
Jag tycker du kan kasta jante åt sidan när du talar om dig själv också...
Vi som kämpar med vänstergaloppen då? Får inte vi någon klubb?