Vad gör ni när ni kommer in i perioder där allt bara känns för tufft? Har varit helt sjukt förkyld i ett par veckor och trots att jag hållit undan plugget så att jag på pappret ligger i fas känns allt bara helt övermäktigt och ångesten går i taket. Jag har ett PM som ska in på onsdag som jag verkligen inte får ihop på ett bra sätt och jag känner bara för att ge upp helt. Paniken är inte alls långt borta, och då har jag ändå inte börjat kolla på det pm som ska in ett par veckor efter som blir extremt mycket mer omständligt.
De två kurser vi läser nu är så mycket tuffare än tidigare kurser och jag känner att jag inte är tillräckligt duktig för den här utbildningen, den är alldeles för avancerad. Snart har halva utbildningen gått och jag är inte redo på långa vägar att jobba med något sånt här, jag kan inventing trots att jag gått ut alla kurser med bra betyg. Jag tror aldrig att jag kommer känna mig säker nog för att arbeta med något relaterat till min utbildning, så varför pluggar jag ens?