Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men neeeej!!!!Underkänd på hemtentan i statistik. Blir fan helt jävla knäckt av den kursen.
Orkar verkligen inte med en omtenta. Är borta 12 timmar varje dag mån-fre iom praktiken. Förstår inte när jag ska hinna med en omtenta.Men neeeej!!!!![]()
Känner detsamma som du. Var 1,5 poäng ifrån godkänt på den där förbannade tentanOrkar verkligen inte med en omtenta. Är borta 12 timmar varje dag mån-fre iom praktiken. Förstår inte när jag ska hinna med en omtenta.
synd!Underkänd på hemtentan i statistik. Blir fan helt jävla knäckt av den kursen.
Jag har mailat henne och frågat när omtentan kommer. Känner mig verkligen less på att plugga nu, speciellt eftersom jag inte klickat riktigt med yrket...Känner detsamma som du. Var 1,5 poäng ifrån godkänt på den där förbannade tentanOch dessutom irriterad över att hon inte gav ut någon information om hemtentan.
Hoppas hon svarar snabbt, och att vi får gott om tid på oss.Jag har mailat henne och frågat när omtentan kommer. Känner mig verkligen less på att plugga nu, speciellt eftersom jag inte klickat riktigt med yrket...
Ja, det är bara att bita ihop antar jag.Hoppas hon svarar snabbt, och att vi får gott om tid på oss.
Vad tråkigt att du inte klickat :/ men antar att det känns värt att ta examen i alla fall nu när det ändå är så nära?
Jag blir stressad bara över att läsa om det![]()
![]()
LIES, lies I say!
TEACH ME, GREAT MASTER!
Mvh har förutom essän även 4 (!!!) seminariekompletteringar som ska in pga missade (läs: sket i) seminarier. Som också ska vara inne idag...![]()
Vad märkligt. Vilken kurs är det du är på nu?Efter lite om och men fick vi veta resultatet på ena tentan. En del fick veta igår, men de som hade komplettering kvar av tidigare uppgifter skulle inte få vetatydligen ändrade läraren sig för i dag fick vi också veta.
Men vi får inte veta resultatet på den andra tentadelen, om man inte är godkänd på examinationen som var på träffen i höstas. Uppsamlingstillfället är om 11 dagar. Fattar inte varför hon inte kan lämna ut om tentan är godkänd eller underkänd än att man har kvar examinationen...![]()