F
Fruentimber
VG på senaste uppsatsen och kursen i sin helhet, huuuuh. Skönt.
Nu hoppas jag få tillbaka peppen och orka med till slutet.
Nu hoppas jag få tillbaka peppen och orka med till slutet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till på torsdag ska jag skriva min första akademiska text. Jag har ingen aning om vad dem är ute efterSom jag förstår det kommer man byta text med någon, få feedback av den och sen få skriva om baserat på kritiken innan man lämnar in. Bra, såklart, men jag älskar att jag kunde kunna mig lite säkrare på vad det är jag ska göra innan jag utsätter någon för min text!
Referenshantering antar jag?
Det är inte den jag är mest orolig för, faktiskt. Utan mer på hur själva texten ska vara skriven. Jag har aldrig skrivit något av den typen förut och jag vet inte riktigt hur jag bör formulera mig. Men äsch, det värsta som kan hända är att jag misslyckas helt![]()
Feel ya sistah!Har prokrastinerat essä hela veckan som ska in imorgon, gissa vem som ska sitta hela natten?
![]()
Feel ya sistah!#storyofmylife
Jag undrar när man ska lära sig!VARFÖR gör vi såhär mot oss själva?!![]()
Jag undrar när man ska lära sig!![]()
Det är mer min stilCome to me children @FrauleinLeo @bollen__ ...
I shall teach you känslan av att man måste göra klart uppgiften SAMMA DAG man får den, annars kommer man aldrig hinna blir klar, med tillhörande stressmagkatarr = man är klar med uppgiften 10 dagar innan den ska in![]()
Det var inte så jag menade utan mer tänkt som en fråga om ni ska ha med referenshantering, alls? På vissa kurser som jag läst har de utelämnat referenserna i vetenskapligt skrivna texter. Så det tycks vara olika. Sen kan man tycka vad man vill om det. Jag har dock märkt att utelämna ord som "man", "vi", "dessa", "detta", etc gillas.
Come to me children @FrauleinLeo @bollen__ ...
I shall teach you känslan av att man måste göra klart uppgiften SAMMA DAG man får den, annars kommer man aldrig hinna blir klar, med tillhörande stressmagkatarr = man är klar med uppgiften 10 dagar innan den ska in![]()