Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gissar att det inte är ett så värst bra tecken att han är inloggad på Tinder väääldigt ofta. Jag använder inte ens appen längre, det enda jag använder till är för att se när han senast var inloggad (ja jag vet att jag låter galen).
Jag förstår bara inte varför det aldrig kan få vara min tur att träffa någon bra? :(
men hjälp?
Ena stunden skriver du om honom som fantastisk. Sedan har du inte hört från honom på en hel dag, och nu är han ingen bra person.

Det svänger extremt fort i ditt huvud?
 
men hjälp?
Ena stunden skriver du om honom som fantastisk. Sedan har du inte hört från honom på en hel dag, och nu är han ingen bra person.

Det svänger extremt fort i ditt huvud?

Jag menar inte att han inte är en bra person. Det är bara det att magkänslan säger mig att han inte är intresserad längre. Jag menade bara varför det aldrig kan vara min tur att någon bra, någon som tycker om mig lika mycket.
 
Sitter och undrar om det här verkligen händer mig.
Ungarna totalklickade idag. Tösen ville följa med sonen och mig hem och sova över!
Min son tyckte Hundkillen och hans barn var så trevliga att Hundkillen borde bli min pojkvän för han var snäll och såg ut att vara kär i mig (han skulle bara veta;))
Så självklart ska vi träffas igen för ungarnas skull :D Äldsta barnet var jättego och pratade med oss och var social och trevlig. De två yngsta såg vi knappt röken av. De drog ut i skogen för att tälja pinnar:up:
Vi satt vid elden och grillade korv tills det var nästan mörkt. Då fick vi ge upp efter nära 5 timmar i skogen.
Det kunde absolut inte gått bättre. Helt jäkla otroligt:love:
 
Jamen dåså. Det avgjorde väl det hela? Tur i svampskogen.
Ni är en match.
:D

Absolut :up:

Men helt ärligt...nu har vi kollat av de viktigaste bitarna som kan bli ett hinder. Alla hundar funkar ihop utan tjaffs, barnen klickar med varandra och vi klickade med varandras ungar. Och med den kemin oss två emellan så är det bara att köra på nu!
Det kom fram idag att vi båda pausat vår konton så vi känner väl att det är väl bara att åka med nu och njuta och se vart det tar vägen.
 
Så hej då, Voff - det har varit trevligt att få förmånen att följa dina dejtingäventyr ända in i mål..
Och GRATTIS! till alla inblandade farter, från hundar över barn till er som det egentligen handlar om.

Och nu är det väl plats för en så'n här smiley: :love:


(nej, jag menar inte att du inte får vara kvar i tråden - jag menar att du får uppgradera dig från "vi som nätdejtar" till "ett strålande exempel på när det gått bra"..!)
 
Så hej då, Voff - det har varit trevligt att få förmånen att följa dina dejtingäventyr ända in i mål..
Och GRATTIS! till alla inblandade farter, från hundar över barn till er som det egentligen handlar om.

Och nu är det väl plats för en så'n här smiley: :love:


(nej, jag menar inte att du inte får vara kvar i tråden - jag menar att du får uppgradera dig från "vi som nätdejtar" till "ett strålande exempel på när det gått bra"..!)

Tusen tack. Men jag får köra lite uppföljning så här i början...vi är ju precis i startfållan ;)
 
@Voff Grattis! Va härligt.



Själv inser jag att min semesterflört rinner ut i sanden, trots att jag var där för inte så länge sedan. Långdistans är svårt och jobbigt helt klart och jag vill nog att killen jag träffar ska ta lite mer initiativ att bibehålla kontakten mellan besöken när de inte blir så ofta som man skulle önska än som varit den senaste månaden. Känner just nu att det är väldigt ensidigt. Så jag har idag återaktiverat mitt gamla HP-konto (trodde inte det skulle vara kvar) och ska ge det där med nätdejting en ny chans. Jag vet ju lite mer vad jag vill ha nu, än då när jag först testade. Men har väl lätt ångest över det där med presentationstext, varför ska det vara så svårt att beskriva sig själv?!
 
@starcraft ååh vad jag kände igen det där. Men jag är rätt nöjd med den jag fick till till sist. Även om jag tror att den är rätt vag.

Du hade en jättebra press med en hel del humor i utan att bli fjantig. Men det fanns ju också seriösa saker i den. En bra blandning tycker jag som gör dels profilen intressant men som också lyfter fram hur du är som person. Smart, kul men seriös :)
 
Jag menar inte att han inte är en bra person. Det är bara det att magkänslan säger mig att han inte är intresserad längre. Jag menade bara varför det aldrig kan vara min tur att någon bra, någon som tycker om mig lika mycket.

Brukar din magkänsla stämma?
 
Idag har jag dejt med Farsan och jag ser fram emot det! :) Trodde jag såg honom ute i torsdags - med en tjej och definitivt inte singel - men det var nog bara någon som var lik. Hoppas jag!! Det visar sig om några timmar.
Håll tummarna att han inte ställer in och att dejten går bra! :up:

Det var tack och lov definitivt inte han jag såg ute i torsdags :D

Det här var en väldigt trevlig dejt och han ville ses igen imorgon (idag?) och det vill jag med :)
Otroligt spännande person, konversationer och ... ja... olik alla dejter jag någonsin varit på tror jag. Jag är väldigt nyfiken på vart - om någonstans - det här kan leda! :)

Vill bara att det ska bli imorgon och träffa honom ensam och i en helt annan miljö än idag (igår?). :o :D :)
 
Har haft en dålig magkänsla hela dagen :( När jag får den här känslan har jag alltid rätt. Har inte hört av mig till honom på hela dagen (fastän han är den enda jag tänker på), och han har inte hört av sig till mig. Lika bra att köpa crazy cat lady-starter kit nu :(

Men crazy cat lady låter ju bra.. Där kommer jag hamna...
Eller kan man bli en crazy horse lady... Hur många hästar måste man ha för att bli det?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 197
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
497
· Visningar
25 039
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp