Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sållar mig nog också till crazy horse lady senare i så fall. ;-)
Fick kontakt med ytterligare en trevlig kille via hp som bor nära mig. Ska träffas över fika så fort jag får lov att köra bil igen. Känns rätt så bra, får väl se om han är lika trevlig och rolig live som han är i skrift.

Men jag kan inte låta bli att undra lite över vissa.. hörde av sig en som är nästan dubbelt så gammal som jag (över 20års skillnad), och har egna barn i min ålder. Hur tänker man då? :wtf: 10år äldre än vad jag söker som maxålder i min profil och jag har skrivit väldigt tydligt inga barn.
 
Jag sållar mig nog också till crazy horse lady senare i så fall. ;-)
Fick kontakt med ytterligare en trevlig kille via hp som bor nära mig. Ska träffas över fika så fort jag får lov att köra bil igen. Känns rätt så bra, får väl se om han är lika trevlig och rolig live som han är i skrift.

Men jag kan inte låta bli att undra lite över vissa.. hörde av sig en som är nästan dubbelt så gammal som jag (över 20års skillnad), och har egna barn i min ålder. Hur tänker man då? :wtf: 10år äldre än vad jag söker som maxålder i min profil och jag har skrivit väldigt tydligt inga barn.

Min erfarenhet är att folk dels inte läser profilerna speciellt noga utan bara mailar alla de kan.
sen är det många som inte respekterar de ålderskategorier man skrivit. Tex en man som var 25 år äldre än mig. Han skrev att åldern har ju ingen betydelse när han mailade men samtidigt söker han själv ngn betydligt yngre..
Jag får en känsla också av att ålder verkar känsligt för vissa.. eftersom så många män verkar vilja träffa ngn yngre än de själva och samtliga skriver typ att de är betydligt yngre än vad en tex 50-åring är. Men om alla skriver så så innebär ju det att de faktisklt är ordinära 50-åringar.
 
@stjarnhimmel Kan ändå inte låta bli att undra lite. Just det där med att ha barn i samma ålder som någon man är intresserad av känns för mig helkonstigt.:confused: Fine om han inte hade haft barn alls.
Nu är jag iof inte intresserad av denne i vilket fall, men i brist på annat hänger skallen upp sig på saker. :D
 
Jag ska göra mitt första hembesök hos Hundkillen i kväll. Båda är galet tokkära så jag gissar att jag inte hör hemma i tråden längre:love:

Igår fick jag ett sms från den första klisterlappen jag träffade. Måste väl vara snart 2 månader sen jag var på den dejten och jag gjorde ju klart för honom lite senare att jag inte var intresserad och att han inte behövde höra av sig mer. Smset var den vanliga uppsatsen och han undrade om jag ville ses snart :banghead:

Svarade inte. Verkar ju inte vara någon idé att förklara mer för honom. Hur trög får man bli?
 
...

Igår fick jag ett sms från den första klisterlappen jag träffade. Måste väl vara snart 2 månader sen jag var på den dejten och jag gjorde ju klart för honom lite senare att jag inte var intresserad och att han inte behövde höra av sig mer. Smset var den vanliga uppsatsen och han undrade om jag ville ses snart :banghead:

Svarade inte. Verkar ju inte vara någon idé att förklara mer för honom. Hur trög får man bli?

Jättegrattis till Hundkillen, verkar ju lysande det där! :bump::banana:

Men Klisterlappen måste väl ändå höra till dem det är "tillåtet" att svara: Vilken del av nej är det du inte förstår? :angel:
 
Men crazy cat lady låter ju bra.. Där kommer jag hamna...
Eller kan man bli en crazy horse lady... Hur många hästar måste man ha för att bli det?
Jag tycker du ska satsa på crazy tygdjurs lady istället, då slipper du en massa grå hår av oron för dem istället. Crazy horse lady beror på vem du frågar, en del skulle räkna redan vid hästintresserad, andra vid första hästen. ;)
 
Hemkommen från hembesöket hos min Hundkille.
Vi har konstaterat efter det här dygnet att vi är tokkära i varandra och han frågade mig lite försynt om jag ville vara hans flickvän :love:
Klart jag ville :banana:

Men det var vidrigt att skiljas åt. Nu får jag har bastinens i två dygn innan vi får helgen ihop.
 
Jag hänger här i tråden lite i kulisserna eftersom jag inte dejtar själv, men kul att se att det går så bra för er. :bump: Det är så härligt med kärlek :love: :love:
 
Oj vad det känns konstigt nu...!
Vi har kommit fram till att vi pratar med varandra om saker vi inte pratar med andra om, hur vi är i relationer och så (alldeles för djupt för en andra dejt även om det känns skönt ATT kunna säga sånt - speciellt för mig som aldrig gör det).
Samtidigt så.... är flirtandet trevande på något vis. Kanske för att konversationerna blev så djupa..?
Samtidigt så var det kul, han är verkligen omtänksam, följde mig till dörren o vi stod o pratade ett tag. Pratade om min lägenhet och jag visade en film som spelats in hos mig. Bara att jag glömt att det är världens hångelfilm...! Oops awkward :o
Sen fick jag en snabb kram innan han gick.
Han frågade om jag ville ses igen nästa vecka och det vill jag gärna.
Känns konstigt ändå efter att vi båda luftat att ingen av oss är jättebekväm i ett förhållande och verkligen måste bestämma sig för att vara i ett om det händer.
Han frågade mig om varför och jag var verkligen ärlig - fast försökte paketera det lite snyggt.. ;)
Tycker fortfarande han känns som en spännande människa och jag tror jag börjar få lite bättre grepp om vilken typ. Vet inte om det är en bra en dålig grej. (Är det fånigt att säga att han hade snyggare kläder sist :o:p)
SÅ förvirrad just nu..!
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 197
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
497
· Visningar
25 019
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp