Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan det vara så att det går i vågor? Olika omsättning på olika sajter vid olika perioder.

Jag testade ju HP under ett halvår men ledsnade på att att var samma singlar hela tiden.Testade sedan Mötesplatsen och där var utbudet och omsättningen större. I alla fall just då.

Så kan det ju vara. MP testade jag vid två olika tillfällen. Ett sånt där 3 månadersabonnemang. Var ca året emellan. Kände igen många från gången innan. Har även sett en de av dem på HP. Iom att HP är gratis tror jag många testar tvåsajter samtidigt. Jobbar brett :D
HP har jag bara varit på i mån med en 2 veckors paus inräknad. Men har tyckt det var en hel del aktivitet. Kanske en bra "fas" :)
 
Så kan det ju vara. MP testade jag vid två olika tillfällen. Ett sånt där 3 månadersabonnemang. Var ca året emellan. Kände igen många från gången innan. Har även sett en de av dem på HP. Iom att HP är gratis tror jag många testar tvåsajter samtidigt. Jobbar brett :D
HP har jag bara varit på i mån med en 2 veckors paus inräknad. Men har tyckt det var en hel del aktivitet. Kanske en bra "fas" :)
Jag har ju inte testat något mer än HP. Och hur länge var jag aktiv? Två dagar? Men det hände ju en hel del under de dagarna ja.
 
Det här är inte skoj! Har precis påbörjat en tio dagar lång penicillinkur mot halsfluss. Jag skulle ju åka ner till Mr Biljard i helgen. :( Känns ju inte helt juste att åka ner när jag är sjuk.

Efter tre dagar med penicillin så smittar du inte och du bör absolut vara feberfri. Jag var ju SM-mästare i Halsfluss 2011. Så en söndagsdejt borde ni absolut kunna ta :)
Du kan ju ge fanken i att slicka honom i halsen för att vara på en säkra sidan men det är väl ett värdelöst tips som aldrig kommer att funka :angel:
 
Efter tre dagar med penicillin så smittar du inte och du bör absolut vara feberfri. Jag var ju SM-mästare i Halsfluss 2011. Så en söndagsdejt borde ni absolut kunna ta :)
Du kan ju ge fanken i att slicka honom i halsen för att vara på en säkra sidan men det är väl ett värdelöst tips som aldrig kommer att funka :angel:
Det känns som om det finns en risk att jag vill slicka honom i halsen ja... :angel: Han är ju helt jefla amazing! :love:
 
Varför inte? Mer än smittrisken?

Äh!
En bekant som nätdejtade åkte tåget från Värmland till Stockholm för att träffa sin nätdejt för allra första gången.
Under natten blev dom båda magsjuka och tillbringade resten av helgen med att springa om varandra till toa och ömsom spy och ömsom skita.
Han bodde i en etta på 22kvm...

Det var väl närmare 20 år sen nu, och dom är fortfarande gifta.

Så låt inte lite halsfluss hindra dig!
;)
 
Alltså, jag gillar er! Jag har självklart talat om att jag har fått halsfluss och gav honom del i beslutet i hur vi gör i helgen.

Jag har aldrig känt en sån mental attraktion för någon innan som jag gör med honom. Och då ska ni veta att jag planerade vårt bröllop med min senaste partner och vi försökte aktivt skaffa barn...

Det känns helt sjukt med den kemin vi har utan att faktiskt ha träffats ännu...
 
KL

Oh, har nyss lyssnat igenom inspelningen från mötet med min spådam i somras. Hon såg ju att det skulle ta slut mellan mig och min (ex)pojkvän, och att det skulle komma in en ny man i mitt liv och att det skulle gå fort undan. Och om jag planerade att flytta till Sverige skulle jag flytta tillbaka pga honom.
Han har ett högre uppsatt jobb, bär kostym på jobbet, har gott om pengar och nånting med en segelbåt. Och han finns i närheten av mitt jobb.

Högre uppsatt jobb, kostym på jobbet och gott om pengar passar sååå väl in på min första internetdejt. Han visade sig ju dock vara lite av en asshole :grin:
Killen jag dejtar nu finns i närheten av mitt jobb, bär dock inte kostym (men han bär kostym på en av bilderna på hans sida), hur han har det med pengar vet jag inte (tjänar man bra som Software Developer?), men hans pappa äger dock en båt.

Hon sa också att när jag träffar denna nya man är det som om nån slår mig i huvudet och jag vet inte vad som händer med mig. Det har jag totalt glömt bort att hon sagt, och vad har jag skrivit tidigare i tråden? Att jag inte vet vad som händer med mig och att jag aldrig känt såhär förut. Och det har minst sagt gått fort undan. 12 dagar har vi känt varandra :o

Och vi kommer bo i ett fint hus med vatten runtomkring. När jag tänker efter passar min första internetdejt bättre in på beskrivningen, men han hade bara ett attraktivt yttre. Inuti var det inte mycket att hurra för. Den andra killen, ja med honom gillar jag allt.

Oj vad jag svammlar... Men min spådam är riktigt läskig, hon har prickat rätt på lite för många saker, och inte bara gällande mig.
 
Har haft en dålig magkänsla hela dagen :( När jag får den här känslan har jag alltid rätt. Har inte hört av mig till honom på hela dagen (fastän han är den enda jag tänker på), och han har inte hört av sig till mig. Lika bra att köpa crazy cat lady-starter kit nu :(
 
Har haft en dålig magkänsla hela dagen :( När jag får den här känslan har jag alltid rätt. Har inte hört av mig till honom på hela dagen (fastän han är den enda jag tänker på), och han har inte hört av sig till mig. Lika bra att köpa crazy cat lady-starter kit nu :(
Han kanske gör som du, tänker på dig hela tiden - men tar inte kontakt, utan väntar på att du ska ta första steget?
 
Han kanske gör som du, tänker på dig hela tiden - men tar inte kontakt, utan väntar på att du ska ta första steget?

Nej det tror jag inte. Det är i princip alltid jag som skriver först. Jag vet inte om han bara inte är nån som skriver så mycket, eller om han bara inte riktigt är så intresserad..
 
Har pausat mitt medlemskap på hp ett tag, var helt dött där så det blev bara tråkigt. Var bara smålänningen som hörde av sig emellanåt, han som uppträde som att vi var tillsammans. Tur att jag inte gav honom mitt nr.
 
Luuuugn. Jag har hämtat son i skola mm också.
Tja....vad ska man säga. Det var inte sådär allmänt trevligt utan helt fantastiskt jäkla underbart!!!!!!
Jag har NJUTIGT varje sekund. Tjohoo vad det fanns kemi. Ömsesidig:banana:
Har nästan hånglat ihjäl mig.
Vi ska ses nästa vecka som planerat och går det så ev på söndag.
Var snudd på sorgligt att skiljas åt:cry:
Jag brukar inte skriva i den här tråden, eftersom jag inte nätdejtar (än i alla fall). Men jag läser ibland. Och nu har ditt inlägg tydligen satt spår i mina drömmar.

I natt har jag nämligen drömt om dig och din dejt! I drömmen oroade du dig lite för att han var för noga och petig, och han oroade sig lite för att du var för slarvig. Det visade sig att ni visserligen var lite olika på den punkten, men inte så stora skillnader att det påverkade negativt. Ni hade så trevligt när ni träffades och hans yngsta dotter (har han barn?) ville att ni skulle flytta ihop genast. När jag vaknade ville jag somna om - tillbaka till glädjen, nyfikenheten och värmen.

Alltså, :up: från sanndrömmaren :)
 
Jag brukar inte skriva i den här tråden, eftersom jag inte nätdejtar (än i alla fall). Men jag läser ibland. Och nu har ditt inlägg tydligen satt spår i mina drömmar.

I natt har jag nämligen drömt om dig och din dejt! I drömmen oroade du dig lite för att han var för noga och petig, och han oroade sig lite för att du var för slarvig. Det visade sig att ni visserligen var lite olika på den punkten, men inte så stora skillnader att det påverkade negativt. Ni hade så trevligt när ni träffades och hans yngsta dotter (har han barn?) ville att ni skulle flytta ihop genast. När jag vaknade ville jag somna om - tillbaka till glädjen, nyfikenheten och värmen.

Alltså, :up: från sanndrömmaren :)

Lustigt. Vi har ju pratat om hur man är som människa....ordningsam eller slarvig, men det är jag som är den nogranna och han mera slarver.

Japp han har barn. Ska träffa han+barn om en stund. Vi ska ut i skogen med våra hundar och ungar och grilla korv. Första gången vi träffar barnen så vi får väl se vad de tycker. Vi kör ett enkelt "kompisupplägg". Inget tuttinutt. Mest för alla ska få en "kik" på varandra på ett okrystat sätt i en aktivitet.

Kommer bli rena tortyren att inte ta lite på varandra!!
 
Lustigt. Vi har ju pratat om hur man är som människa....ordningsam eller slarvig, men det är jag som är den nogranna och han mera slarver.

Japp han har barn. Ska träffa han+barn om en stund. Vi ska ut i skogen med våra hundar och ungar och grilla korv. Första gången vi träffar barnen så vi får väl se vad de tycker. Vi kör ett enkelt "kompisupplägg". Inget tuttinutt. Mest för alla ska få en "kik" på varandra på ett okrystat sätt i en aktivitet.

Kommer bli rena tortyren att inte ta lite på varandra!!
Ni är heta på gröten! Och då menar jag att tjuvpresentera barnen för respektive!!
Så jävla bra upplägg att dra ut i skogen och grilla korv, för deras skull. :bump:
 
Nej det tror jag inte. Det är i princip alltid jag som skriver först. Jag vet inte om han bara inte är nån som skriver så mycket, eller om han bara inte riktigt är så intresserad..

Jag gissar att det inte är ett så värst bra tecken att han är inloggad på Tinder väääldigt ofta. Jag använder inte ens appen längre, det enda jag använder till är för att se när han senast var inloggad (ja jag vet att jag låter galen).
Jag förstår bara inte varför det aldrig kan få vara min tur att träffa någon bra? :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
25 207
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp