Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det känns som att jag ska kräkas! :yuck::crazy:

Ahhh nu sitter jag och grinar :cry:
Han skrev tillbaka. Han skrev att han inte tycker jag är galen och fastän vi inte känt varandra länge så har vi spenderat mycket tid tillsammans. "Och du vet ju att jag tycker om dig väldigt mycket också :) "

Varför VARFÖÖÖÖÖÖR skulle jag träffa honom NU? Jag flyttar till Sverige om ca 20 dagar :cry::cry:
 
Ahhh nu sitter jag och grinar :cry:
Han skrev tillbaka. Han skrev att han inte tycker jag är galen och fastän vi inte känt varandra länge så har vi spenderat mycket tid tillsammans. "Och du vet ju att jag tycker om dig väldigt mycket också :) "

Varför VARFÖÖÖÖÖÖR skulle jag träffa honom NU? Jag flyttar till Sverige om ca 20 dagar :cry::cry:
Men nu har ni funnit varandra! Utnyttja nu den tid ni har, och se inte framtiden som ett problem utan en möjlighet.
Allt går att lösa när båda är kära!
 
Ahhh nu sitter jag och grinar :cry:
Han skrev tillbaka. Han skrev att han inte tycker jag är galen och fastän vi inte känt varandra länge så har vi spenderat mycket tid tillsammans. "Och du vet ju att jag tycker om dig väldigt mycket också :) "

Varför VARFÖÖÖÖÖÖR skulle jag träffa honom NU? Jag flyttar till Sverige om ca 20 dagar :cry::cry:
Men se det som positivt att du vågade skriva sms:et och att han dessutom tycker likadant!
Var är det du bor nu? Han kanske är sugen på att hänga med till Sverige? :)
 
Blev så inspirerad av er att jag aktiverade mitt konto på HP igen!

Menehsåatteh...... Same same (säger jag sådär positivt efter en halvtimmes genomsökning). Vi kan ju sammanfatta det som suck. Men vi får väl se, tycker jag eg söker rätt så brett och vitt, men de får allt bo i stan och inte ha barn.
 
Jag vill ha imorgon kväll nu!
Det blir fredagsmys med dejten, sen skulle han tydligen jobba några timmar på lördag..men han sa: "Jag kan ju komma till dig sen efter".. så det blir antagligen både fredags och lördagsmys :D :love:
Men det behövs..vi har ju inte setts sen måndag förra veckan :(
 
Kl Usch vad segt det går för mig i dateadet. Har mailat med ett par på MP, ett rann ut i sanden och en har jag dissat som typ sexgalning. Gjorde ett försökt på en singel IRL men han var vissst i inledingsfasen på ett förhållande. Mailar med en nu väldigt trevande. Ni som testat match är det större ut där? Känns som det inte finns så många i min ålder och i min kommun +2 på MP. Jag har som strategi nu att skicka några korta meddelanden till dem jag på något sätt finner intressanta på MP och sedan ge upp där om jag inte får napp. Började häromda 5 meddalanden och 1 svarade. För övrigt varför är så många besökare på min sida alldelles för unga eller för gamla eller boende på helt fel ställe?
 
Jag, som vanligt, låter saker och ting rinna ut i sanden. Intresset är inte stort nog, helt enkelt. :banghead:
Blev tillfrågad om träff med en kille igår som ville ses i helgen, men jag går gipsad på ena näven och får inte göra någonting, än mindre köra bil.. så det får vänta.

Höbonden hotade med att anmäla mig till Bonde söker fru, om jag inte hittar en karl inom ett år. Men jag tänker, jag har ju åtminstone ett år på mig.... :D
 
Kl Usch vad segt det går för mig i dateadet. Har mailat med ett par på MP, ett rann ut i sanden och en har jag dissat som typ sexgalning. Gjorde ett försökt på en singel IRL men han var vissst i inledingsfasen på ett förhållande. Mailar med en nu väldigt trevande. Ni som testat match är det större ut där? Känns som det inte finns så många i min ålder och i min kommun +2 på MP. Jag har som strategi nu att skicka några korta meddelanden till dem jag på något sätt finner intressanta på MP och sedan ge upp där om jag inte får napp. Började häromda 5 meddalanden och 1 svarade. För övrigt varför är så många besökare på min sida alldelles för unga eller för gamla eller boende på helt fel ställe?

Testade Match en snabbis. Tyckte där var ännu trögare än MP men så bor jag också på liten ort så utbudet blir ju mindre rent automatiskt.
Skippade därför alla betalsajter och valde HP ist som är gratis. Tänkte att det skulle locka fler singlar pga gratissakapet. Och fler har det varit än MP och Match iaf. Tycker det var bättre omsättning på folket.
 
Tycker det var bättre omsättning på folket.
Kan det vara så att det går i vågor? Olika omsättning på olika sajter vid olika perioder.

Jag testade ju HP under ett halvår men ledsnade på att att var samma singlar hela tiden.Testade sedan Mötesplatsen och där var utbudet och omsättningen större. I alla fall just då.
 
Det här är inte skoj! Har precis påbörjat en tio dagar lång penicillinkur mot halsfluss. Jag skulle ju åka ner till Mr Biljard i helgen. :( Känns ju inte helt juste att åka ner när jag är sjuk.
 
Det här är inte skoj! Har precis påbörjat en tio dagar lång penicillinkur mot halsfluss. Jag skulle ju åka ner till Mr Biljard i helgen. :( Känns ju inte helt juste att åka ner när jag är sjuk.
Hoppas du blir frisk snart så du kan komma iväg! Låter inte kul alls. :(
 
Gulliga fikakillen spenderade förrgår natt hos mig. Vi tillbringade kvällen med att laga mat, äta och ha sex.

Försökte prata lite allvarligare saker med honom. Han är väldigt blyg liksom. Fast han pratar väldigt mycket hela tiden...

Hursomhelst så verkar han inte direkt ha någon framtidsvision. Han bara "är". :meh:
 
Det här är inte skoj! Har precis påbörjat en tio dagar lång penicillinkur mot halsfluss. Jag skulle ju åka ner till Mr Biljard i helgen. :( Känns ju inte helt juste att åka ner när jag är sjuk.

Precis den sitsen var jag i en gång för länge sedan.. Kände mig väldigt olycklig och ömklig när jag ringde mr F och talade om att vi nog inte kunde ses och att jag inte orkade åka hemifrån. Blev mäkta förvånad när han svarade "jag har opererat bort mina halsmandlar när jag var liten, jag kommer med nåt varmt" och karln dyker upp med soppa och en varm famn att krypa upp i.
Så fråga om han har några halsmandlar kvar, blir mitt tips ;) :D
 
Precis den sitsen var jag i en gång för länge sedan.. Kände mig väldigt olycklig och ömklig när jag ringde mr F och talade om att vi nog inte kunde ses och att jag inte orkade åka hemifrån. Blev mäkta förvånad när han svarade "jag har opererat bort mina halsmandlar när jag var liten, jag kommer med nåt varmt" och karln dyker upp med soppa och en varm famn att krypa upp i.
Så fråga om han har några halsmandlar kvar, blir mitt tips ;) :D
Han vill att jag kommer ner. Och jag vill verkligen åka ner. Men jag känner mig ungefär lika sexig som en disktrasa just nu. :( Men vi får se. Jag brukar svara väldigt bra på penicillin.
 
Han vill att jag kommer ner. Och jag vill verkligen åka ner. Men jag känner mig ungefär lika sexig som en disktrasa just nu. :( Men vi får se. Jag brukar svara väldigt bra på penicillin.
Det är verkligen inte en bra idé att träffas för första gången under sådana omständigheter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
25 207
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp