Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska på date med Hippien om 50 min! Är eg mer nyfiken på Farsan, o fortfarande lite obekväm efter vad som hände i lördags så det känns inte som de bästa förutsättningarna. Men det kan ju inte bli sämre än dåligt iaf :up:

Hur gååååår det?
 
Blööö vad jag är trött på att vara själv :(

Hoppas dejter och så går super för er andra :) :up:

Men var det inte ganska nyligen du bröt upp med Minis pappa, och sen haft ett förhållande till efter det?
Menar inte att det är fel på något vis, utan bara att det kanske kan vara bra att bara vara själv ett tag? Lära känna den person som man är utan ett förhållande? :)
Jag kan vara helt ute och cykla nu, men jag säger det bara i all välmening.

Och jag vet att det kan vara astrist att vara singel (jag var den eviga singeln i mitt kompisgäng. :p), men det kan verkligen vara så jäkla gött stundtals också, faktiskt :) (fast inte så gött att det väger upp att inte ha ett förhållande, såklart :))
 
Se det så här, vad har du att förlora? Om du inget säger och flyttar så kommer det rinna ut i sanden, om du förklarar hur du känner och han inte känner likadant flyttar du hem till Sverige och det rinner ut i sanden, om de förklarar och han känner likadant får du istället överväga om du ska stanna kvar. ;)

Ja jo jag vet, men jag blir så nervös! :crazy: Varje gång vi träffas visar han verkligen att han tycker om mig, men på WhatsApp är han väldigt frånvarande. Jag vet inte om han bara är en sån person eller om det ligger nåt annat bakom.
Skickade iaf en länk till honom på hur skateparken ser ut där jag bor i Sverige och skrev att jag tyckte han skulle skita i Australien (kan hända att han får jobb där :( ) och flytta till Sverige istället. Han sa att han skulle tänka på saken.
Men jag ska verkligen försöka ställa in mig på det värsta, det är ju sånt jag är van vid :angel:
 
Halvtimme kvar tills jag ska sätta mig i bilen och träffa Hundkillen.
Vi har valt en neutral ort och ska gå en lite kortare vandringsslinga med hundarna. Har länge velat gå just denna så det blir en extra bonus.
Kaffe på termos, gjort ett par mackor och packat ner lite pepparkakor. Rena lyxen.
Har tagit på mig nyaste långkalsongerna och de raggsockorna med minst hål på hälarna. Nu ska ju kläderna behållas på men man kan ju få känna sig fin inunder skogisbrallor och kängor :D
Har tom tvättat skogisbrallorna och borstat kängorna. Tror inte torkad lera impar på någon.....
 
Halvtimme kvar tills jag ska sätta mig i bilen och träffa Hundkillen.
Vi har valt en neutral ort och ska gå en lite kortare vandringsslinga med hundarna. Har länge velat gå just denna så det blir en extra bonus.
Kaffe på termos, gjort ett par mackor och packat ner lite pepparkakor. Rena lyxen.
Har tagit på mig nyaste långkalsongerna och de raggsockorna med minst hål på hälarna. Nu ska ju kläderna behållas på men man kan ju få känna sig fin inunder skogisbrallor och kängor :D
Har tom tvättat skogisbrallorna och borstat kängorna. Tror inte torkad lera impar på någon.....
Hoppas ni får en bra dejt :)
 
Halvtimme kvar tills jag ska sätta mig i bilen och träffa Hundkillen.
Vi har valt en neutral ort och ska gå en lite kortare vandringsslinga med hundarna. Har länge velat gå just denna så det blir en extra bonus.
Kaffe på termos, gjort ett par mackor och packat ner lite pepparkakor. Rena lyxen.
Har tagit på mig nyaste långkalsongerna och de raggsockorna med minst hål på hälarna. Nu ska ju kläderna behållas på men man kan ju få känna sig fin inunder skogisbrallor och kängor :D
Har tom tvättat skogisbrallorna och borstat kängorna. Tror inte torkad lera impar på någon.....

Såå nyfiken på rapport :D
 
Luuuugn. Jag har hämtat son i skola mm också.
Tja....vad ska man säga. Det var inte sådär allmänt trevligt utan helt fantastiskt jäkla underbart!!!!!!
Jag har NJUTIGT varje sekund. Tjohoo vad det fanns kemi. Ömsesidig:banana:
Har nästan hånglat ihjäl mig.
Vi ska ses nästa vecka som planerat och går det så ev på söndag.
Var snudd på sorgligt att skiljas åt:cry:
 
Luuuugn. Jag har hämtat son i skola mm också.
Tja....vad ska man säga. Det var inte sådär allmänt trevligt utan helt fantastiskt jäkla underbart!!!!!!
Jag har NJUTIGT varje sekund. Tjohoo vad det fanns kemi. Ömsesidig:banana:
Har nästan hånglat ihjäl mig.
Vi ska ses nästa vecka som planerat och går det så ev på söndag.
Var snudd på sorgligt att skiljas åt:cry:
Grattis till en välförtjänt bingo i nätdejtingstombolan!

Nu excesserar jag lite i smileybibloteket:
:banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:
:bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana:
:banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:
:bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana:
:banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:
:bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana:
:banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:
 
Grattis till en välförtjänt bingo i nätdejtingstombolan!

Nu excesserar jag lite i smileybibloteket:
:banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:
:bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana:
:banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:
:bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana:
:banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:
:bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana:
:banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:
Hahaha
Tack! Det var gulligt av dig :D


Nu är det bara ni andra kvar!!

Men hopp finns för nätdejting iaf. Det jag upplevde idag var som något från en löjlig film. Alla mina bittra, klarsynta fördommar krossades. Nu hoppas jag bara att inget skitskumt och riktigt otippat dyker upp!
 
Hahaha
Tack! Det var gulligt av dig :D


Nu är det bara ni andra kvar!!

Men hopp finns för nätdejting iaf. Det jag upplevde idag var som något från en löjlig film. Alla mina bittra, klarsynta fördommar krossades. Nu hoppas jag bara att inget skitskumt och riktigt otippat dyker upp!
Det låter ju som en helt jättefantastisk match! Kul! Glad för din skull! :)
 
Jag har smugit runt här i kulisserna ett tag och skrattat och våndats med er. Men jag har inte skrivit här själv då jag förvisso har haft ett medlemskap på en dejtingsida, men varit Väldigt oseriös i mitt dejtande! Jag har haft svårt för att ta det på allvar och egentligen trivts alldeles utmärkt med mitt singelliv och inte hittat något alls av intresse på sidan.

Nu känner jag dock igen mig i din senaste dejt @Voff ! Mycket roligt att läsa! Jag gick nämligen på min 3e dejt (nånsin via en dejtingsida!! ..och då har jag varit singel mer eller mindre i 6år) för några veckor sedan och det sa också bara Sprak! Vi har träffats många gånger sedan dess och det fortsätter spraka och kännas underbart. Mina vänner undrar vad som hände och funderar på om han verkligen finns på riktigt :D De trodde nog inte att det fanns någon som kunde påverka mig på det här sättet. Jag visste också att han var något alldeles speciellt innan vi hade träffats :love:

Men det finns verkligen hopp för er alla! Klyscha eller inte, men det finns nån för alla, de är bara jäkligt svåra att hitta! Den som är helt fel för någon, är helt rätt för en annan!
Kan en person som är så extremt skeptisk och oseriös som mig hitta ett guldkorn så borde alla kunna ;)

Heja er! :banana:
 
Var på en mardrömsdate i måndags. Redan när jag såg honom tänkte jag "nej, hoppas att det inte är han" men det var det ju förtstås.
Mannen var enormt svårpratad. Vi fikade bara och när han vinkade på servitrisen så drack jag upp min läsk för jag tänkte "äntligen" nu kan jag gå. Men då beställde han in en till vatten till sig...så jag tvingades sitta kvar en bra stund längre. Det var urjobbigt. Som tur var så hade jag en stopptid eftersom jag skulle hämta dottern från träningen och det visste mannen om.
 
ja, jag får bara sånt här skräp...och nej jag har inte svarat och naturligtvis inte träffat någon

Hello my dear, am so worried why am not hearing anything from you.actually is there a problem.. xxx is anything the problem? I miss talking with you my dear. I have waited to meet you so we have a good time together. Am so worried and am worried. Let me know how you reffering because am getting lonely not hearing from you since from the first time we meet.. My darling I hope every where you are you are ok.. I keep waiting till I hear from you soon my dear. Take care and enjoy the rest of your day. Hugs & Kisses.
Yours James...

On Sat, Oct 25, 2014 at 10:43 AM, James Mannie <jamesmannie17@gmail.com> wrote:
I am wishing you a good evening but what I am actually wishing is that your evening makes way to a good sleep at night so that you can have a fresh start to the morning. Good evening... James
On Sat, Oct 25, 2014 at 3:30 AM, James Mannie <jamesmannie17@gmail.com> wrote:
A new sun
A fresh day
A cool greetings
Asking you to Forget all your worries sorrows & tears for there is someone there special
who really wants to see you always happy.. Good morning and I hope hearing from you soon.. Take care and enjoy the rest of your day.... Hug... Yours James

On Thu, Oct 23, 2014 at 8:01 PM, James Mannie <jamesmannie17@gmail.com> wrote:
I'm James Mannie from James town in north Dakota 54 years old, I'm a UN diplomant and I'm on a Peace Keeping Mission and I'm stationed in the just resent syria war conflict and I have been here for 1 year 6 months now and I'm left with 2 months(October&November) more to return home and this is my second time here... I'm 6"6 feets tall,184 pounds,Hazel eyes and fair in color. I have been in diplomant for 16years. But before I worked with a minning company in Dutch for some years and later went to the diplomant. Am a half american and half Dutch,but I was raised as an american. My ascent sounds dutch. Am the only son of my parents, I have one son who is willing in the future to be a militant to thou he is in a boarding school. I love my family.... I am a very open minded person, someone who accepts people as they are, I am a fair individual who adapts to changes in life and enjoys life to the fullest.. I'm very creative and try to incorporate it in all aspects of my life. I have friends who are important in my life and I consider myself independent, but nurturing. The quality I'm most proud of is my empathy. When you can put yourself in other peoples shoes or understand where they are coming from you can really connect. I love the uniqueness of people and I appreciate that... I would love to do more travel, specifically hitting all the great oceans of the world! With all my whole being and heart and I pray to God almighty that He will provide me with that kind of a woman someday in my life. I'm pride of myself in being honest and most trustworthy, I seek that in a mate, someone who is compassionate yet understanding who has a calm behavior and a great personality. Am looking to meet a woman that I can spend the rest of my life with in good times and in bad.. A woman that I can love and a women I will always find in my heart... James
 
ja, jag får bara sånt här skräp...och nej jag har inte svarat och naturligtvis inte träffat någon

Hello my dear, am so worried why am not hearing anything from you.actually is there a problem.. xxx is anything the problem? I miss talking with you my dear. I have waited to meet you so we have a good time together. Am so worried and am worried. Let me know how you reffering because am getting lonely not hearing from you since from the first time we meet.. My darling I hope every where you are you are ok.. I keep waiting till I hear from you soon my dear. Take care and enjoy the rest of your day. Hugs & Kisses.
Yours James...

On Sat, Oct 25, 2014 at 10:43 AM, James Mannie <jamesmannie17@gmail.com> wrote:
I am wishing you a good evening but what I am actually wishing is that your evening makes way to a good sleep at night so that you can have a fresh start to the morning. Good evening... James
On Sat, Oct 25, 2014 at 3:30 AM, James Mannie <jamesmannie17@gmail.com> wrote:
A new sun
A fresh day
A cool greetings
Asking you to Forget all your worries sorrows & tears for there is someone there special
who really wants to see you always happy.. Good morning and I hope hearing from you soon.. Take care and enjoy the rest of your day.... Hug... Yours James

On Thu, Oct 23, 2014 at 8:01 PM, James Mannie <jamesmannie17@gmail.com> wrote:
I'm James Mannie from James town in north Dakota 54 years old, I'm a UN diplomant and I'm on a Peace Keeping Mission and I'm stationed in the just resent syria war conflict and I have been here for 1 year 6 months now and I'm left with 2 months(October&November) more to return home and this is my second time here... I'm 6"6 feets tall,184 pounds,Hazel eyes and fair in color. I have been in diplomant for 16years. But before I worked with a minning company in Dutch for some years and later went to the diplomant. Am a half american and half Dutch,but I was raised as an american. My ascent sounds dutch. Am the only son of my parents, I have one son who is willing in the future to be a militant to thou he is in a boarding school. I love my family.... I am a very open minded person, someone who accepts people as they are, I am a fair individual who adapts to changes in life and enjoys life to the fullest.. I'm very creative and try to incorporate it in all aspects of my life. I have friends who are important in my life and I consider myself independent, but nurturing. The quality I'm most proud of is my empathy. When you can put yourself in other peoples shoes or understand where they are coming from you can really connect. I love the uniqueness of people and I appreciate that... I would love to do more travel, specifically hitting all the great oceans of the world! With all my whole being and heart and I pray to God almighty that He will provide me with that kind of a woman someday in my life. I'm pride of myself in being honest and most trustworthy, I seek that in a mate, someone who is compassionate yet understanding who has a calm behavior and a great personality. Am looking to meet a woman that I can spend the rest of my life with in good times and in bad.. A woman that I can love and a women I will always find in my heart... James

Åh de finns överallt :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
504
· Visningar
25 374
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp