Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fegade, kunde inte säga som det var, varför såra? Han rår ju inte för hur han låter, men jag skulle aldrig stå ut med att höra honom öppna munnen. :( Det fick helt enkelt rinna ut i sanden, vi bodde rätt långt ifrån varandra och jag hade det rörigt, så jag drog mig tillbaka. :down:

Förstår dig. Jag hade heller aldrig kunna säga något sådant. Finns ju ingen anledning att "sparka" på någon. Det är verkligen svårt ibland att ge en snäll ursäkt för att backa. Ärlighet är ju inte alltid det bästa. Ibland är en vit lögn bättre.
 
För mig är det väldigt viktigt att ha pratat innan. Behöver inte va nå långt samtal eller många ggr, men en gång iallafall. För jag tycker man känner lite, får man en nej-känsla direkt i telefonen så känns det rätt meningslöst att ses..jag vill gärna kunna prata i telefon ibland med min partner och inte bara skriva mellan man ses ;)
Sen tror jag inte man ska prata för mycket innan man ses heller för då kan man bygga upp förväntningar.

Jag pratade med en kille när jag var yngre och vi kunde prata i timmar och jag föll pladask för personen jag pratade med. Men när vi sågs så kände jag :eek::yuck:
Han såg inte ut som på bilderna och han var inte alls den personen jag pratat med..
 
Nyfiken, är det någon här som använder Tinder ?
Brukar ni skriva till de som ni har blivit matchade mot ? Hmm, känns som att det är som alla andra dating sidor att mannen förväntas ta första steget. Jag har fått 3 matchningar men ingen har skrivit till mig och det har gått 1 vecka.
 
@Hero Jag har typ 200 matchningar, vilket gör att jag inte kan skriva till alla. Men den jag för tillfället skriver mest med, skrev faktiskt till först! Fast det var första killen jag gjorde det till. ;)
 
Hehe, ok :) Bor du i en storstad ?? Hur många likar du på matchningarna?
Jag tycker inte att jag är så superkräsen. Likar kanske 1/5 ...
 
Vilka sidor finns egentligen som inte kostar en massa pengar (och inte bara är fullt av creeps :p)? Jag sitter på happy pancake nu men det känns som att det vore en bra idé att testa någon mer.
 
Badoo är gratis eller?
Ren gissning....vet att flera använder den
 
Jag tror att den glada pannkakan är den enda du kan använda fullt ut, utan att betala.
Men jag kan säkerligen ha fel.

Jag misstänker också det men en del kan man nog använda en hel del av.

Tinder?? Kostar det något?
Har inte fattat hur det funkar.....
 
Nyfiken, är det någon här som använder Tinder ?
Brukar ni skriva till de som ni har blivit matchade mot ? Hmm, känns som att det är som alla andra dating sidor att mannen förväntas ta första steget. Jag har fått 3 matchningar men ingen har skrivit till mig och det har gått 1 vecka.

Tinder? Har jag inte hört om förut?
 
Badoo är gratis. Men(finns alltid ett men), dom flesta kräver att du ska identifiera dig på minst 2 sätt för att du ska kunna kontakta dom. Dom 3 sätten är mobilnumret, Facebook och att betala 20kr i veckan....

plus att du kan inte se vilka som klickat i att dom vill träffa dig om du inte betalat..
 
Nyfiken, är det någon här som använder Tinder ?
Brukar ni skriva till de som ni har blivit matchade mot ? Hmm, känns som att det är som alla andra dating sidor att mannen förväntas ta första steget. Jag har fått 3 matchningar men ingen har skrivit till mig och det har gått 1 vecka.

Hur menar du att du förväntas ta första steget? Jag skriver till män på dejtingsidor men får inte heller alltid svar. Vi har ju pratat om det tidigare men jag tror att män tror att kvinnor har det lättare än vad många kvinnor faktiskt har. Jag tror inte att de flesta kvinnor kan välja och vraka.
 
Testade badoo... Tog väl 10 minuter innan jag bara ville kräkas på eländet. Betygsättning på foton, seriöst? :wtf:
Men när du har betygssatt typ 20 foton, då får du gratis skicka ett mess. Eller gratis läsa vad nån messat dig. Typ.
Been there. Done that. Throw the same shit up.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
25 728
Senast: Enya
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp